Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3 slova

07. 03. 2004
1
0
1442
Autor
OverII

realita?

tep se zrychluje

ručičky hodin nedají se

již zastavit

 

každá kapka potu je prosycena láskou

vzduch je plný ... plný touhy

vlasy jsou již jen v mých rukou

pohled upřený na temné smyslné rety

 

Láska to slovou kouzelné

jež vyjadřuje cit nejčistší

v této chvíli se však ztratí

jen chtíč je pravý

 

Klíč otevírá brány času

propadáš se do víru

kde je ztrácíš všechny zábrany

 

......

 

Proběhne ti před očima tvůj život

láska se v nenávist mění

"Celkem to ušlo" ,slyšíš

 

Jen tři slova

když se probouzíš

když spát chodíš

pohlédni na ty jablka

 

Jenž ve svém klidu leží

ve sprše sperma smýváš

jako děvka si připadáš

 

jen ty tři slova

zní ti v hlavě

když po žiletce sáhneš

 

 


OverII
11. 03. 2004
Dát tip
ale hlavne jsem zacal... to je dulezite ;)

Petra
10. 03. 2004
Dát tip
začal si písať trochu inak alebo sa mi to len zdá?:-))) čo sa stalo že si zvolil tak smutný záver?

Gaia666
08. 03. 2004
Dát tip
otec ,syn a duch svatý

sazzy
07. 03. 2004
Dát tip
skoro jako bys psal o mě... brrr šílený při některejch slokách mi běhal mráz po zádech... fakt trochu bych to proškrtala ale jinak * jo pokud jsi autorka tak se omluvuju :o) a nahoře by pak bylo psala :o)

K prologu - možná. Popis v záčátku mi nijak nevykreslil toužebnou atmosféru a ani nepopsal místo, jen to, co se děje... rety - není to moc archaické? "Láska to slovou kouzelné jež vyjadřuje cit nejčistší" - když je někde napsáno láska, začínám se bát, co je o ní napsáno... nejčistší cit ... hmmm, asi jo Konec smutný, ale snad nejsem moc brutální, když se ozvu, že mě to nevzalo?

OverII
07. 03. 2004
Dát tip
myslim ze jsem to tak psal zamerne.. a o te lasce: no protoze v tomto pripade jsem se snad snazil vyjadrit, ze laska ... cista (jako rozkvetla ruze) je bez jakychkoli postranich umyslu...

sazzy
07. 03. 2004
Dát tip
napsala jsem to blbě líbí se mi 1, 4, 5 v 6 bych přehodila když chodíš spát a jablka tamvůbec necpala, 7 bych začala klidně ležíš a zbytek dobrej přemejšlela jsem o tom trochu, ale jinak se mi ta myšlenka líbí jen jak sem uvedla na tom začátku proškrtat, to co je tady je jen to jak bych to asi uvedla já :o)

pokud jsi to psal záměrné, nemám nic proti k té lásce: asi mi tam nesedl superlativ - nejčistší - nevím, účelem byl snad kontrast, ale ... ale není to až ... frázovitý? Je to jen moje cítění a můj názor, obsah je jasný, ...možná až moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru