Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žil jednou jeden

07. 03. 2004
5
0
3266
Autor
Earl_Grey

Jsem zvědavej, jestli to někdo pochopí. Já sám si nejsem jistej, co (a jestli vůbec) jsem tím chtěl říct. Možná to nemá být pochopeno, ale jenom přečteno...

Žil jednou jeden.

Neznámen a cizí.

Nehledán a neočekáván.

Nezapomenut, protože jako neztratíte to, co jste nikdy neměli, tak ani nezapomenete to, co jste nikdy neznali.

Žil svým neznámým životem.

Pokorně a v klidu.

Nikým neohrožován a nikoho neohrožujíc.

Žil neznámým životem, který byl pravděpodobně úplně stejný, jako jsou životy ostatních lidí. Určitě měl i podobné sociální, stravovací a jiné návyky. Myl se, jedl, spal, pravidelně čistil svůj malý útulný byt.

A tak plynul čas.

Velmi pomalu a velmi netolerantně.

A jeden stále dál vytrvale a pečlivě žil.

Svým neznámým životem, s nikým ho nesdílejíc, nikomu nepřekážejíc.

Nikomu se nesvěřujíc.

Jednoho dne vstal, pečlivě uklidil svůj malý byt, prodal ho realitce, odešel do lesa a oběsil se.

Co asi cítil...?


Laura_L
19. 02. 2006
Dát tip
trošku jak Jiřík, akorát tento měl ještě smunější konec..nechci si věřit ale řekla bych že to chápu

Earl_Grey
19. 02. 2006
Dát tip
Laura: myslim, že jo, však jsem říkal, že mi tvůj styl sedí...

supr

Beketamon
29. 04. 2004
Dát tip
Určitě smotu a vnitřní prázdno, absutně nenaplněnej život... zahořklost možná nenávist a opovržení k ostatním lidem.....a co jávim co cítil, ale líbí se mi to :)

johanne
16. 04. 2004
Dát tip
no, gerzon prostě bazíruje na dokonalý gramatice :)) jinak příběh - připadá mi, jako bych to už kdysi kdesi četla :o), svou hloubku to má, ale nepřipadá mi to nijak originální

Earl_Grey
11. 03. 2004
Dát tip
Jenže jsem sem pak dával ještě jednu hlášku, která byla něco jako: "Ne, vážně, dík všem, nemyslim si, že bych byl zas tak dobrej..." Ale to už se sem evidentně nenapsalo, tak teď vypadám jako pěknej egoista. :-)

No jo, trocha sebevědomí nikdy neškodí :)

Earl_Grey
09. 03. 2004
Dát tip
Gerzon: Dík. Já jsem je dřív samozřejmě uměl. Jenže jsem úplně znejistěl a přemejšel, jestli je správnej tvar "nesvěřuje" nebo "nesvěřujíc" a úplně se mi pletlo, jestli -e je pouze pro první osobu nebo i pro mužskej rod a -íc pro ženskej nebo i pro mužskej. Tak jsem to vzal odhadem a nevyšlo to. :-( Teď už si to budu zase pamatovat. :-)

Earl_Grey
09. 03. 2004
Dát tip
Eliána: Děkuju, jsi na příliš mírná. :-) No, já nevim, teď jsi mě znejistěla: Podle mě to, co jsi nikdy neznala nemůžeš zapomenout ne? Když by ses nikdy nenaučila číst, tak to ani nezapomeneš. :-) Je nějaká znalost, kterou nemusíš vědět a přesto jí můžeš zapomenout?

supizmus
09. 03. 2004
Dát tip
ten konec to úplně změnil a stalo se z toho něco, co jsem absolutně netušil. za ten konec ***/*****

Líbí. Moc. TIP Já věděla, že jsi dobrej.

Earl_Grey
09. 03. 2004
Dát tip
Sarah: Já taky dík. :-)

Gaia666
08. 03. 2004
Dát tip
Možná se oběsil protože jeho příběh nestál zato být žit ani vyprávěn

RuDa
08. 03. 2004
Dát tip
Možná kdyby se nechal poznat, nemusel dopadnout tak, jak dopadl (pokud tak dopadnout nechtěl)...

Gerzon
08. 03. 2004
Dát tip
Jedno jsem pochopil: neumíš přechodníky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru