Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh, ve kterém se nevyskytuje Palmexman

Výběr: Dero
07. 03. 2004
17
0
6861
Autor
Kilharthi

Drama o ovládnutí světa prostřednictvím kotvy v několika málo obrazech odehrávající se v inerciální soustavě souřadnic. Pokud během čtení uvidíte Olgoje-chorchoje, tak jste buďto dobří anebo blázni. Ale spíš oboje.

Úvodní scéna:

Popis: Jsme v místnosti. Igor je také v místnosti. Igor je však v úplně jiné místnosti. Co z toho plyne? Igor se v našem příběhu vůbec nikdy neobjeví.

 

Přicházejí dva manageři. Jmenují se Jim a Mike.

Jim: Hello. What is your name?

Mike: Mike.

Jim: Pleased to meet you, Mike. (třesou si rukama)

Mike: I sell boxes.

Jim: What?

Mike: I sell horses in boxes.

Jim: ?

Mike: Toys. Toy horses in boxes.

Jim: Oh yes. Hmmm. I don't think I need your...toys.

Mike: Kiss your ass, Jim!

Jim: WHAT?!

Mike: Fuck off!

Jim: Mike is a pig!

(dva manageři Jim a Mike se bijí)

 

Tak, zabili jsme úvod. Nesnáším úvody. Je to blbost. Ták. Ještě něco napsat, aby to vypadalo dlouze. Jezte mrkev. Skandujte "MRKEV!" na stadionech. Pomlouvejte celer. Kupte si mrkev. V tomto pořadí.

 

 

Scéna 2:

Popis: Děj se přesouvá na autobusové nádraží. Na autobus čekají dva lidé - student gymnázia Luděk a řidič autobusu. V pozadí je vidět knihkupectví. Knihkupec nemá co dělat a proto podpálí vanu.

 

Luděk: (nic neříká)

Řidič: (klade důraz)

Luděk: (napodobuje rotor)

Kancléř Bismarck: Nemá cenu to dále skrývat, jsem David Bowie!

 

 

Scéna 3:

Popis: Děj této scény by vám naprosto zkazil požitek z děje této scény jakožto i požitek z děje všech scén, které mají číslo dělitelné 9.78 a proto ho použiji dvakrát po sobě, ale v jiném díle. Čtenář zajisté chápe, že nemohu jinak.

 

 

Scéna 4:

Popis: Mohou nastat menší potíže v orientaci, protože scéna se odehrává v době, kdy se čas opět stane 4. rozměrem, ale přesto se pokusím to nějak popsat. Na souřadnici 8497, 5778, 22489, 489991234 je kandelábr. Pán, který si čte BLESK tu není. Všichni jsou Gogo, ale praktikábl došel. Je jasné, že jde o vzpouru instalatérů.

 

Geralt z Rivie: Rozbiju ti hubu, Vilgefortzi!

 

                                  !!! KONEC DÍLA !!!

 

Pokud se někomu zdá, že pointa chybí, tak má pravdu. Je to dobrá pointa, nechám si ji do jiného díla.


Radža
06. 02. 2006
Dát tip
Hmm..málo střelený:o))) A zapomeňte na mrkev!! Přišel čas rajčat!!! *tipík

Manon2
27. 06. 2005
Dát tip
Fakt ulítlé :) co dodat pointu fakt asi necháme na jindy P.S.: je to ale nějak mile ulítlé

Merle
21. 09. 2004
Dát tip
:) já myslel, že s gwen je spřízněnej gogo... nebo ste se pobratřili?

Kilharthi
21. 09. 2004
Dát tip
LoL. Tak to jo. :o) Gwen je totiž neteř Kilharthiho. A Gogo Olaf Lopez bydlí naproti Kilharthimu.

Merle
20. 09. 2004
Dát tip
gogo lopez? :))))

Kilharthi
20. 09. 2004
Dát tip
Ee. Shivan Kilharthi. Gogo už nepíše, dělá divadlo.

Skaen
17. 09. 2004
Dát tip
Co dodat... jako vždy dokonalé bratříčku ;) *

Kendra
06. 09. 2004
Dát tip
toť se mi líbí, nezbývá mi nic jiného než dát tiiip

Nicollette
04. 09. 2004
Dát tip
*

Seregil
03. 09. 2004
Dát tip
parádní úletovina....*t

Hustotka... dávám řízek...---> tip a avízko

Dero
03. 09. 2004
Dát tip
Magore ... ! :o)))))) *v

Danny
02. 09. 2004
Dát tip
bezvadně ujetá věcička. skoro na Výběr Tip!!

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
*t + klub

Kilharthi
28. 08. 2004
Dát tip
:-) Jsem rád, že se to líbí.

Dolente
27. 08. 2004
Dát tip
Díkes za avi, tohle je přesně ono. MRKEV! MRKEV! MRKEV! t*

Dandelion
27. 08. 2004
Dát tip
pobavilo:-) t

leenai
26. 08. 2004
Dát tip
to je tak ujetý, až je to skvělý! avi pro Dolente :) a tip btw. ovšem nenavážej se mi do Geralta!!! :)))

leenai
26. 08. 2004
Dát tip
Vlastně eště avi pro Dandeliona, to stojí za to... :)

Kakabus
11. 03. 2004
Dát tip
Je to lehce uchylný, ale kdo dneska není uchylnej...promiň, ale neobejde se to bez tipu...

Velice podnětné. Pokouším se představit, jak by se dalo zahrát.

Timber
07. 03. 2004
Dát tip
Teda :-) Vítám Tě po čase a musím říct, že jsi mě velmi, velmi pobavil :-) Super Tip ****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru