Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já kritik, hlava pomazaná...

08. 03. 2004
0
0
819
Autor
Andar

Kdo je hlavní kritik v Písmákovi… (a možná všude)?

 

No přece JÁ.

Úžasný, vtipný, neomylný – a nepopírám, že krásný po všech stránkách…

Jako kritik jsem všeobecně uznávaný člověk (JÁ to tak vidím). Mám pronikavé oči (fyzicky – určitě světle modré), neskutečně prozíravý zrak (což není totéž, jako bystrý, ale VÍC), nepochopitelně rychlý úsudek (hlavně na téma kritizuji, ovšem IQ, EQ atd. jsem si pro jistotu nikdy neměřil) a rozsáhlé vědomosti (nikdo neví v jakém oboru).

Vyznačuji se tím, že jsem napsal maximálně tři věci (5, ale ty 2 byly tak blbé, že jsem to i já poznal: a na víc nemám nápady) a kritizoval 6665 děl v Písmákovie (protože víc už nestačím denně přečíst - event. nemám tolik peněz na připojení)

 

TO JSEM JÁ – VELKÝ KRITIK PÍSMÁKA, superhvězda

(Sám se bojím, že to někdo odhalí)


johanne
07. 05. 2004
Dát tip
hmmm, trochu slabý

Andar
09. 03. 2004
Dát tip
Kategorie DRÁMO tam není, tak jsem se chtěl jen trochu tomu slovu přiblížit Jinak sámo, že sranda :o)

aramis
08. 03. 2004
Dát tip
naozaj drama...

Rowenna
08. 03. 2004
Dát tip
Kdopak ti šlápnul na kuří oko. :-)

:)))))))

papouch
08. 03. 2004
Dát tip
hm, kategorie -drama- slouží k něčemu jinému, tohle bych spíš šoupl do -ostatní- Ale stejně jsem to nepochopil - to má být pokus o humor, nebo je to ironický výkřik do tmy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru