Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tady 1

08. 03. 2004
4
0
1362
Autor
rostock

Podivná náhoda řídila jeho chování a stejně jako vždycky skončil v neschopnosti zvednout oči nad úroveň asfaltu, rozteklýho na silnici bezvýznamnýho maloměsta. Všechny oči, který kdy zved, vždycky spadly z moc velký vejšky na to, aby se jen tak oklepaly a šplhaly dál jako děvky bez zábran.

 

Otec mu říkal, že boj je naše největší schopnost. Nevěří mu:

- ,,Bojujeme z donucení, nikdo nebojuje pro radost z boje. Boj je neschopnost odtrhnout svůj pohled od mongoloidního dítěte v autobuse. Je slabost.''

- ,,Boj není slabost. Je umění nepoznat porážku.''

Není to umění, nepoznat porážku. Ruce mastný od langoše ti nikdy nenahraděj světlý zítřky a i když to nevíš stejně bojovat nebudeš.

A ne z toho důvodu, že bys poznal porážku. K souboji s neporazitelnym nepřítelem nedojde. Vzdáš se bez boje...

 

Děvky bez zábran visely na vyjetejch kolejích nepotřebný silnice v nepotřebnym městě. Zde bylo jeho místo.


pssst
19. 11. 2004
Dát tip
jo, dobrý :)

rostock
14. 03. 2004
Dát tip
temnej a hrubej, jo....jasny............ses to ty?

jsem_to_já
11. 03. 2004
Dát tip
jsi pankáč , tvrdá a temný ... no asi víš na co narážím , je to fakt dobrý (vážně)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru