Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterní glosa, 9. března 2004

09. 03. 2004
0
0
1010
Autor
glosator

09. 03. 2004

 

            Na mimořádném sjezdu US-DEU se delegáti této strany rozhodovali, zda setrvat ve vládě nebo z ní odejít. Také šlo na mimořádném sjezdu o důvěru vedení strany. Podle Jana Rumla by US-DEU měla ve vládě setrvat. No bodejť ne, když je to jejich poslední účast ve vrcholné politice v jejich kariérním „vyčůraném“ působení na politické scéně. Transformace straně nepomůže a její představitelé moc dobře vědí, že po volbách budou politické nuly, proto se budou snažit držet se vlády zuby nehty. Přechodu do jiné strany by se jim každý vysmál, takže je třeba si co nejvíce nahrabat do roku 2006, protože pak už bude pozdě. A dobře jim tak. Hlavně Rumlovi, Kühnlovi, Marešovi a spol.

 

            Ministr financí Bohuslav Sobotka předložil paskvil návrhu majetkových přiznání, který má velké právní mezery. No, na to, že je ministr Sobotka právník, tak se moc nepředvedl. A jestliže se neorientuje ve vlastním původním vzdělání, pak se nemůžeme divit, jak to vypadá s financemi, které řídí…

 

   Roman Šebrle se opět předvedl v nejlepším světle na halovém mistrovství světa a já mu gratuluji za super výkon, který předvedl. Doufám, že mu forma vydrží až do konce olympiády v Řecku. Jeho super výkon tomu zatím nasvědčuje. Vynikající vstup do sezóny je velmi důležitý… 


glosator
10. 03. 2004
Dát tip
omlouvám se, ale nevím, v čem je problém...příště to napíšu ve větším teda...

Barbar
09. 03. 2004
Dát tip
glosy jsou ostré a útočné ani vtip nepostrádají Při čtení zráv však těch mé oči strádají Máme svobodu, můžeš psát i větším písmem, neboj se nikdo ti nic neudělá, píšeš pod nickem! :-)))) BARBAR

ulita
09. 03. 2004
Dát tip
Tak to je dobrý :) minul jsme ti to zprudili a teď už to vůbec nepřečtem :)) máš bod :)

Yossarian
09. 03. 2004
Dát tip
glosatore co blbneš, to si mám brát lupu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru