Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozprávka

10. 03. 2004
2
0
1648
Autor
Leja

Venované šéfke jedného nemenovaného laboratória. PS: každý máme svoj spôsob relaxu. Ďakujem za pochopenie.

 

Milé detičky, urobte si pohodlie na svojich otáčacích stoličkách či na čom to sedíte, a starý ujo rozprávkar vám povie jednu peknú krátku rozprávočku.

Kde bolo, tam bolo, za siedmimi servermi a siedmimi DNS bránami, bolo www kráľovstvo, kde ľudia ohovárali svojich šéfov a hádali sa s bývalými frajerkami, kde ako šibnutím čarovného prútika sa zo škaredej ženy stala príťažlivá sexica a z na nič vhodného muža zasa vševedúci svetobežník.

Tak na tento link sa napájala aj Baba Jaga zo svojej perníkovej chalúpky, so satelitom pri komíne,  uprostred tmavého lesa. Vypracovala si vo Worde jedálny lístok na celú jar. Obsahoval menný zoznam Janíčkov a Marienok, ktorí sa mali dostať na jej lopatu.

Čo sa však nestalo? Jedno mrazivé ráno sa zobudila mrzutá, pretože ju čakalo zálohovanie údajov z disku D, t.j. jedálníčkov s detailnými obrázkami vo formáte .bmp z posledných dvoch rokov. Zapla svoj počítač. Zálohovala údaje na CD a v podsystéme svojho operačného systému napísala do príkazového riadku: „Format C:“. Urobila si pohodlie a svojimi škuľavými očami sledovala zväčšujúce sa percentá formátovania. Po skončení čítala: „napíšte menovku pre disk C (maximálne 11 znakov):“. Zježila sa. Naformátovala ten nesprávny disk! Prišla o všetky údaje, stratila krvopotne zistené adresy svojich potencionálnych väzňov. V tom momente chytila zhrdzavené nožničky zo svojej manikúry a zlostne si ledabolo ostrihala pazúry. V živote si ich nestrihala, tak jej občas skackali po klávesnici o riadok vyššie ako chcela.

Preto deti, strihajte si pravidelne nechty a nebojte sa Baby Jagy. Kým si tá znovu ten disk nahodí, vy už budete mať svoje deti a budete im rozprávať túto rozprávku. Ale pre istotu, nedávajte im mená Janko a Marienka.

 


Leja
26. 04. 2004
Dát tip
Johanne - súhlasím, šlo skôr o recesiu ako o výnimočné dielo. Viď prológ. :))

johanne
23. 04. 2004
Dát tip
nic moc

Leja
19. 04. 2004
Dát tip
Pán_pupenů - je to predsa akoby rozprávka, tie nemajú zlý koniec.

Leja
19. 04. 2004
Dát tip
sicco - oj, oj, oj....toto je veeeeľmi ďaleko od skvelosti a geniality... je to iba forma relaxu. Štve ma niečo - píšem. Teší ma niešo - píšem. Ďakujem za milé slová.

pak je ta tvoje první pohádka se špatným koncem.. koneckonců, proč ne :)

sicco
09. 04. 2004
Dát tip
skvělé a geniální, proč to lidi nedokážou ocenit? jak se říká v jednoduchosti je krása

sicco
09. 04. 2004
Dát tip
skvělé a geniální, proč to ti lidi nedokážou ocenit

konec špatný, všechno dobré :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru