Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

association

25. 03. 2004
1
0
1561
Autor
Kateee

věda o nelogice

klíč a propozice

nehet bezprstého muže

červeň blednoucí růže

ucho mocného havrana

prsten na noze pouštního varana


synáček
17. 04. 2004
Dát tip
"nehet bezprstého muže..." T

papouch
30. 03. 2004
Dát tip
tak jo :-) noale stejně se mi to nelíbí, no :-))

Kateee
30. 03. 2004
Dát tip
no aspoň že tak... :-)))

Kateee
29. 03. 2004
Dát tip
neoznačila bych se za grafomana - je to stav jednou za dlouhou dobu. Vypsat prázdno není špatný, je to otázkou podvědomí a o tom ta básnička je. Někomu to nic říct nemusí, někomu to sedne. Není to psaný na efekt.

papouch
26. 03. 2004
Dát tip
nechtět nic říct, nemyslet si nic a přesto psát - tomu se říká GRAFOMANIE :-( papouškoj se to nelíbí ani vůbec

Eva_S
24. 03. 2004
Dát tip
Promiň,moc sem nepobrala Tvou odpověď.Sem nějaká brzda...Asi to bohužel nejde si nic nemyslet, tim spíš nechtít nic říct..a když tahle prázdnota příde sama, snažíme se jí zbavit místo toho si jí užívat pohrabat se jadnou za čas úplně v ničem.......Ale to už je asi trochu mimo Tvou původní myšlenku.....

Kateee
24. 03. 2004
Dát tip
určitě znáš ten stav, kdy na nic nemyslíš, jenom odpočíváš a myšlenky ti běží hlavou bez toho, aby se zastavily a byly probrány. Občas jsou místo nich verše a tak vznikají tyto básničky. lepší? :-)

Kateee
23. 03. 2004
Dát tip
nechtět nic říct, nemyslet si nic a přesto psát... to se stává jen občas - děkuji

Eva_S
22. 03. 2004
Dát tip
Čest psát první kritiku :) Zajmavý spojení slov.......Takhle zbytečně a nelogicky to někdy funguje,ale nemyslim si,že to je špatný.Naopak,ze samý vážnosti a smysluplnosti by se člověk brzy zbláznil....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru