Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

19. 08. 2000
8
0
2311
Autor
witchbaby

Dojmy a rozmary z prázdnin...

Je červený večer Cvrčkové které jsem přivezla od moře a navždy zavřela do dlaně zpívají lambádu Smím prosit? Mlčíš, dýcháš do rytmu Je červený večer a slunce rudne ve své tváři Jsme nazí stejně jako 10 tisíc jiných v této chvíli Utírám sazi z tvého čela ale nemohu setřít symptomy mých rozbolavěných pokusů o cosi Je červený večer a možná hned zítra ráno si obléknu tvůj nepřístupný talár a uletím do paradoxem zjizveného ticha Z lásky, víš…
Wopi
21. 03. 2001
Dát tip
*!

Janis
18. 03. 2001
Dát tip
*!

Filip
21. 08. 2000
Dát tip
Ta básnička se mi moc líbí - i já byl na prázdninách.

Vio
21. 08. 2000
Dát tip
To je přesně ten styl, co mám rád :-))) Líbí moc, takže TIPík Je červený večer a až se setmí ta barva zůstane v nás...

Sadaf
20. 08. 2000
Dát tip
He......mam dost, a pak že to neexistuje,

Kovi
20. 08. 2000
Dát tip
moc se mi to líbí... je v tom něco, co člověka nutí přemýšlet...

Lyryk
19. 08. 2000
Dát tip
Jak já se na tebe zas těšil, a ještě lepší než jsem čekal..

Drakkan
19. 08. 2000
Dát tip
No je to první co od Tebe čtu a - líbí se mi to moc. Věřím, že budeš pokračovat.

Saxanka
19. 08. 2000
Dát tip
No je to už několikátá věc co od tebe čtu a pořád se mi líbíš,a co je nejlepší .....pořád líbivější a líbivější:o)

Stevenson
19. 08. 2000
Dát tip
HMM..) doufam ze ty prazdniny byly hezke i jinak..a ja Ti chtel jednou radit)) Ta MF otiskla uz neco dalsiho?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru