Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

19. 08. 2000
0
0
767
Autor
Billy

Když spíš a sníš si krásný sen, tak je to klam a přízrak jen, a až nastane nový den, můžeš být velmi překvapen. Překvapen tím, že onen sen, z nějž byl jsi náhle vytržen, odešel z tvojí hlavy ven, a tvůj svět zůstal nezměněn. Odešel ven a ty už víš, že jej jenom tak nevrátíš, víš to jak včera, víš to zas, že reality nastal čas. Čas činů, otázek a skutků, někdy i odpovědí, radosti a smutku, čas, který můžeš svými činy, ovlivnit, však boj se viny ! Viny za skutky tvé špatné, jež tě hyzdí jak sklo matné, přes které tě vidí jiní, vědouce si tvojí viny. Proto mělo by být ve tvém zájmu, mýti dobro v srdci v nájmu, chce to odvahy si trochu dodat a lidem v nouzi ruku podat. Aby špatné skutky tvoje, shořely v ohni jak chvoje, v plamenech tvých dobrých skutků, jenž se činí bez předsudků. A až přijde večer čas, kdy noc vezme žezlo zas, až zas bude končit den, půjdeš opět snít svůj sen. Rozdíl bude zcela jasný, den až zas nastane krásný, budeš moci v klidu vstát, a svůj život prožívat ...
Negi
26. 03. 2003
Dát tip
merle: - | | -

Merle
21. 08. 2000
Dát tip
čistě můj názor: podle mě zbytečně dlouhé, a jen takové obecné filosofování... rýmy typu den-sen, čas-zas, jasný-krásný působí hodně začátečnicky

Vio
21. 08. 2000
Dát tip
merle: celkem s Tebou souhlasím a co že to budeš mýtit v srdci? dobro? nebo jsem se přeslechl... ehm přečetl? Proto mělo by být ve tvém zájmu, mýti dobro v srdci v nájmu,

Rastin
20. 08. 2000
Dát tip
A ještě k tomo je to dost dlouhé a bez výpadku. Fakt obdivuhodné.

Billy
20. 08. 2000
Dát tip
Prostě jsem nemohl usnout a jen tak mě to napadlo, tak jsem si sedl, vzal kus papíru a sepsal to ... (Samozřejmě pár korekcí to nakonec vyžadovalo)

Drakkan
19. 08. 2000
Dát tip
Jak to děláš, že se to tak krásně rýmuje a navíc to dává smysl ???? Dobré...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru