Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O lásce

15. 03. 2004
4
0
4302
Autor
Lucie_Lilly

O lásce

 

Že by člověk v této době,

obětoval se pro lásku?

Že by jenom kvůli tobě,

přešel svět po provázku?

 

Že by klidně jen pro tebe,

plaval na dno moře?

Že by vzlétl i do nebe,

tesal jámu v hoře?

 

Že by celý svět obešel,

za celý jediný den?

Že by pro tě radost našel,

z šatů vyrobil zas len?

 

Že by člověk v této době ,

tak o lásku stál?

Ne,je to lež,až mne zebe,

svět by jinak vypadal! 


nnnn
17. 09. 2004
Dát tip
mi přijde... moře hoře.....době tobě.... lásku provázku.... laciný.

Pisces
21. 07. 2004
Dát tip
Není zač. Ráda poradím tam, kde můžu.

Lucie_Lilly
20. 07. 2004
Dát tip
Pisces,díky za všechny tvoje kritiky. Díky i za rady.

Pisces
19. 07. 2004
Dát tip
Naivní to možná trochu je, ale předpokládám, že jsi mlaďounká. He to mnohem lepší než to, co už jsem od Tebe četla. Takže TIP. Zkus nepsat tak dlouhá díla, můžou být i kratší, ale vybírej jen povedené rýmy a necpi do básniček nic za každou cenu, aby to bylo delší.

Neznám Tě osobně,nevím za jakých okolností jsi to psala, ale jde z tho cítit velkou vykonstruovanost. (sám mám také pár takových kusů, proto mě to hned bilo do očí):o)

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
Ach jo, no teda...rýmy...hmm, ty sou fakt hrozný...snad by to tak nebilo do očí, kdyby to bylo podané v trošku složitější a propracovanější formě...takhle to vyzní šíleně naivně...

KayTee
07. 06. 2004
Dát tip
hezké *

Lucie_Lilly
07. 06. 2004
Dát tip
Děkuju Kay Teenko

Lucie_Lilly
07. 06. 2004
Dát tip

Lucie_Lilly
26. 05. 2004
Dát tip
možná někdy

Lucie_Lilly
25. 05. 2004
Dát tip
No,já tam určitě nepojedu.Takže je to jedno!!!

Petr_Pan
25. 05. 2004
Dát tip
Škoda - měj se pěkně a - třeba někdy jindy :-)

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
Moc hezke a pravdive bohuzel clovek v teto dobe o lasku moc nestoji a ten kdo oni stoji to hodne bolistive pocituje. Davam Tip

Lucie_Lilly
23. 05. 2004
Dát tip
taky díky TomePerysi

Lucie_Lilly
23. 05. 2004
Dát tip
taky díky TomePerysi

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
neni zac

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Souhlas s Tomem... Tom> Mezi námi je jediný rozdíl - Ty o tom víš a stejně se bezhlavě vrháš znova a znova a pak Tě to bolí a já... Radši tiše trpím a zůstávám sám - těžko říct, co je rozumnější...

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
Vis ja totiz stale doufam ze jednou to bude jine ;)) Sem takovy snilek pro ktereho je to dulezite. Verit ze ta opravdova laska existuje a ze kazdy kdo ji hleda ji urcite najde. Je to takova nadeje ktera pomaha zit ;))

Lucie_Lilly
23. 05. 2004
Dát tip
To je pěkné,ale smutné

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
vy oba mluvite jako kdybych snad doufal marne ale ja si to nemyslim ;))) Smoldikuu zivot je svine jak se rika ale zas ne tak velka aby v ni clovek nenasel svoje stesti. A ja proste verim ze ho jednou najdu ne ze bych ted nebyl stastny ale ty vis jak ja to myslim ;))

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Jo jo - mmch - bude srazík v Olomouci (oba) - mrkněte se na klub Posledí romantici, který ho pořádá - oba byste to neměli zas až tak daleko (jako třeba já) :-) Tom> Taky věřím v opravdovou Lásku - jenže - než abych se pořád spaloval, mám v hlavě ideál, kterým měřím dívky, které znám a... Nakonec to vždycky dopadne ještě hůř, než jsem si na začátku myslel - chvíli jsem šťastný, že vím, pro koho žiju a pak - au au - a přitom ta holka o tom nemá ani tušení - to jsem blb - co? :-) Třeba v pátek - řekni mi, jak je možný, aby holka mýho věku (ještě kousek mladší) chodila s chlapem o třicet let staršim - mysll jsem, že z toho umřu - au au... Ach jo...

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
pockej a ty tam pojedes ? ;)) To bych moh taky prijet ? holky jsou nekdy potfory fakt zspis nez za laskou se zenou za krasou, penezi a dalsimi vecmi

Lucie_Lilly
23. 05. 2004
Dát tip
Někdy

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Tom> Já tam pravděpodobně vyrazím... Alenotak - určitě ne všechny - nekaž mi náladu :-) Některý kluci jsou taky debilové, když myslej jen na partu a kámoše a na práci a pak si myslej, že holce bude stačit k životu to, že je budou moct obdivovat - někdy jsou kluci zatraceně nevšímaví...

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
jojo holky taky ale pis tak nejde o sluvko nekdy jako o nekteri ;)

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Tom> Červenám se a usmívám - sakra - jo jo - máš úplnou pravdu :-) Omlouvám se za chybku :-)

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
to nic ja to vyslovil poprvy ;))))

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Tak to radši necháme být :-)) Autorce se omlouvám za diskusi, kterou jsme tu roztočili a která sem asi nepatří a... Doufám, že se všichni sejdeme pod diskusí k setkání v Olomouci - mějte se pěkně :-)

Lucie_Lilly
23. 05. 2004
Dát tip
no,to nevadí,aspoň jste pokecali ,ne ;) ?

Lucie_Lilly
23. 05. 2004
Dát tip
A na druhou stranu to tak trošku patřilo k tématu,i když diskuze to být neměla :)))

TomPerys
23. 05. 2004
Dát tip
Hih tak se taky omlouvam ;))

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Lucie_Lilly> Dík za shovívavost...:-) Také Ti pošlu avi na tu Olomouc...:-)

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
Koukám, že se tady debatuje o námětu, ale dílko leží ladem - mno - možná je to tak lepší (:-)) Takové jednoduché, prosté a milé - smutňoučký závěr - máš pravdu :-) Ani já nemám to srdce mluvit o rýmech - promiň :-)

Šákos
16. 03. 2004
Dát tip
Láska je v nás, ale my musíme hledat toho, komu ji dát... Líbí se mi:-)

Arwy_Kraft
15. 03. 2004
Dát tip
v celku povedené.. dávám TIP.. částečně díky tomu, že se poslední dobou mé myšlenky ubíhají stejným směrem :o)

KK112
15. 03. 2004
Dát tip
Je škoda, že člověk o lásku tolik nestojí...

Plicnik
15. 03. 2004
Dát tip
láska je v nás a jde z nás, není nutný jí hledat... máme ji každý, jen o tom spousta lidí neví a hledá to, co už vlastní... to je pak těžký hledání... :-)

Myshak
15. 03. 2004
Dát tip
Souhlas s Plicnikem! Láska se nehledá, chodí sama a obvykle v nejvíc "nevhodnou" dobu. Treba kdyz clovek za dva mesice maturuje a potrebuje se soustredit na uceni... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru