Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepovedala som nahlas

15. 03. 2004
2
0
1026
Autor
rebelqa

Náhodou sa tvoje prsty dotknú mojej dlane. Distingvovane sa odtiahneš.

Máš strach? Stačí újsť...Pochopím.

Kvapka potu sa Ti zaleskla na ľavom spánku.

Chcela som Ti ju utrieť, no nenašla som v sebe odvahu.

Nepoviem Ti ani to, čo si zaslúžiš. Viem, že by som to vzala späť vo chvíli keď po nej zatúžiš. Poučená. Nenakupuj vo výpredaji citov.

Myslíš, že so svojou vysnenou elfskou princeznou zažiješ vytúžené okamžiky šťastia?

Nespýtam sa nahlas.

Šťastie odcestovalo na predĺženú dovolenku.

Na hranici možností zháňa prostriedok, ktorý nás ochráni pred sklamaním.

Kondómy pre city.

Chyba v nekonečnom programe.

Nájdi riešenie.

Poď si skomplikovať život.


Kastel
29. 12. 2004
Dát tip
líbí - T

_lubka_
09. 12. 2004
Dát tip
aspon na chvilu a na taky malilinky okamih citim co citis,ako dlho som po tom tuzila... je to krasne... krasne smutne a trocha alibisticke i ked s trochou drzosti - taky maly parodox? citim to tak a velmi sa mi to paci elinka!dakujem, ze este pises a ze este si, teda medzi niektorymi bytostkami i ked ja tam uz asi nepatrim!!! ospravedlnujem sa za vsetky preslapy a chyby v mojom uboho kratkom a momentalne bezcielnom zivote. odpust pohanskej viere v zivotny udel - strach z hlupej samoty a ece vacsi strach z toho, ze ta niekto tak kurevsky dobre pozna...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru