Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunicko ve Vidni

16. 03. 2004
11
0
5796

venovano jedne sladke carodejce, na kterou jsem dneska moc moc u jednoho kafe vzpominal

 

OK Computer a kava se skorici

je zatazeno oblacky koure

ne vzdy vyrostou clenove rodiny pod stejnou strechou

 

 


AAA_AAAB
18. 11. 2004
Dát tip
Pěkný, je smutný když rodina není pohromadě..

cup_of_tea
06. 08. 2004
Dát tip
poslední řádek geniální a ok computer taky dobrý a nejlepší jsou mandle balený ve skořici a taky jsem uhádla pro koho to je, to není ani moc těžký :-)) tudíž ***

Friday
21. 06. 2004
Dát tip
hip hip ...tip

ashentree
25. 04. 2004
Dát tip
fitter, healthier, more productive... ****t

(nygdo)
30. 03. 2004
Dát tip
A když ne tata, tak babička ? Nebo tetička ? Taky mám syna ve tvém věku. Jste až bolestně stejní. Žádní rodiče se s těma vašema 'oblacky koure' nemohou smířit. Vy se tím chlubíte a vzájemně se za to obdivujete

(nygdo)
29. 03. 2004
Dát tip
Preklad: pobavím se svýmy zájmy vyhulím jednoho jointa a vyseru se na rodinu Chápu, TIP ...

??? jsi to ty, mami? ;-D diky za tipa, anyway...

(nygdo)
29. 03. 2004
Dát tip
:-)) Ne, jenom stejná věková kategorie :-D

tak pak to musi byt tata. ty fraze jsou mi totiz az moc povedome... :: na to ti tak naletim ::

tanganika
29. 03. 2004
Dát tip
zaujimave

dekujiii... :-*)

DušíK
25. 03. 2004
Dát tip
anebo aspoň vyfotit japonským fotoaparátem Olympus s japonským objektivem Zuiko na japonský materiál Fuji ! :o) Tak to dělám já. Problém je v tom, že tak fotím i u nás v česku :o).

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
Flojde, proč si myslíš, že to je haiku?

toz.... ehmmm... - ma to tri verse nooo aaa .... napsal jsem to v asii!! - tak to prece musi mit k haiku blizko ;-) noo a pak se mi taky zdalo, ze tim vystihuju okamzik, pristal jsem najednou v prostoru, kdy vzpominky splynuly s pritomnosti a byly najednou uplne stejne (i)relevantni a (ne)realne, a to me fakt odpalilo :-) Podle toho jak ho chapu ja, tak tomuhle k haiku chybi predevsim ten princip osvobozeni od ega, protoze tohle je velmi sentimentalni a zalozeny na osobnich vzpominkach. -a taky tomu chybej geishy, svestkovy kvety a sakury, zejo :-D ale diky za otazku, ze sem se u ni aj zapotil :-))

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
ne ne, geishy sakury a podobný haiku-rekvizity tomu určitě nechybí :o). káva se skořicí je super, stejně jako zobrazení toho vývěsního štítu, nebo labelu, nebo reklamy, nebo kdes viděl ten nápis. To je podle mě naprosto čistý a neprůstřelný. ale ten třetí verš: co s tím?

prvni dva jsou z moji hlavy, ten druhy je skoro jen o pocasi, ale pokud jsi tam nasel prostor pro interpretaci, tak jsem rad - vsechno je jen tak krasny, jak krasny to muzes videt... ten treti tomu dava dost osobni rozmer a je mireny jen na nekoho se sdilenou zkusenosti. pokud to ale mohli cist i jini a porad v tom neco najit, tak to splnilo vic, nez jsem cekal. priste se snad pustim do pravyho haiku, ne ze bych se chtel programove chytat na formach, ale fakt se mi do toho chce. Kdyz tak tady kolem sebe koukam, tak mam fakt pocit, ze to neni nahoda, ze umelci v ruznejch castech sveta jejich prirodu popisuji v ruznejch formach. spis se mi zda, ze je v tom nejaka 'ambientni umelecka indukce' - kdyz se divas na tady ty asijsky hory, jehlicnany a vazky, tak by te nenapadlo malovat je jinak, nez stetcem a tusi....

mruuu, uz je to lepsi diky, flucti :-*) za kousek srdicka

Nevím, na jakou stoprocentnost myslíš, ale nic osobního se v tom neschovávalo.

LH: Co ma tak byt, a coze je stoprocentni? osobnejsi kritiky prosim radsi soukrome

(G)eorge
20. 03. 2004
Dát tip
mrůůů žeprej to kafe muselo být ale sladký! mocfajnjohnymocmoc (G)**

dekujiii, akorat si nejsem uplne jisty tim nazvem...

(G)eorge
20. 03. 2004
Dát tip
Problém je, že to asi není určující pro cizího čtenáře a navíc se na začátku názvu píšou velkopísmena skoro dycky takže se z toho to "oslovení" vytrácí- a to je škoda...

jojo, o to mi slo... (a ani jsem od ni nedostal kritiku... mauuuu :-( ;-D

avi

:: diky :: chalmin :: ne ze bych si za kazdym slovem mocmoc stal, ale copak se ti na nem nelibi? mam to zkrouhnout jenom na dva?

hmm... zrovna jsem stravil par hodin nad japhyho Haiku-dilnou, a uznavam, ze forma, ale i ten okamzity zamer, ktery jsem mel, se ne zcela shoduje s obecne uznavanymy znaky tohoto zanru.. ale stejne to tak necham, protoze skatulky by se spise nez uzit mely rozsirovat a splyvat...

park
17. 03. 2004
Dát tip
ugh ugh ugh, ale jinak roztomilý uprceň .....

...asi to neni, presne moje krevni skupina, ale proc ne. Je to jako Ty. Muzes si to vykladat jakkoliv, asi to tak ma byt ;o) Jen s tou kavou se skorici je to stoprocenti.

Rowenna
16. 03. 2004
Dát tip
Haiku to zřejmě není, ale jako miniatura se mi to líbí. ****

a je a je a je to haiku >:-7 .... postmoderni teda slabiky pocitat umim ale vubec me to netlaci. cestina se s jazykama postavenyma na znacich pro vyznam misto znaku pro zvuk proste neda srovnavat a porad kvuli tomu protestuju jak irelevantni je aplikovat na ni tenhle vychodoasijskej kanon.... uf, sem si zas ulevil... ale kazdopadne diky moc za navstevu a nazor, byl to muj prvni, co jsem vubec k nejakymu dilu dostal :-*)

Rowenna
16. 03. 2004
Dát tip
Já nejsem odborník na haiku, vztekloune. :-) Jen jsem napsala, že se domnívám, jak jsem to tak pochytila z luftu - že haiku má jinou skladbu - slabiky nepočítám, fuj, to bych tedy nechtěla. Napsal jsi dobrou miniaturu - pro mě. Milovníci hájků ať se dohadujou o slabikách. :-)

jeeejda, asi bych vam fakt dal pusu, slecno :-)) promin, akorat jsem se trepal na ty pocetni krale a moc se tesil, jak to na ne vyklopim - a ty jsi mi byla dostatecnym podnetem...

child
16. 03. 2004
Dát tip
mmmmm úúžasnej konec pane! ( tvůj childish mat :)

ten bohuzel nejni muj, rekl to Bach v Iluzich... (welcome back home, son)

ten bohuzel nejni muj, rekl to Bach v Iluzich... (welcome back home, son)

áááááááááá!!!! jasně! už ten název je skvělej a hlavně víš co muahahahahahaaaaaa (nářez sluníčko Vídeňácký)

child
16. 03. 2004
Dát tip
no..ale celý je to dobrý hele říkal lyryk že prej se nemám přihlašovat pod jinýma přezdívama nebo mi blokne celý IP tak zatím

Elyn
16. 03. 2004
Dát tip
není to haiku, ale jako "miniatura" či jiná kreatura to celkem jde...

chalmin
16. 03. 2004
Dát tip
skoda jen, ze jsem byl donucen cist druhy vers, kdyz ho na monitoru zacmaram cernou lihovkou je to skvele.. * ps: ty radiohead ted posloucham jen kvuli tomu textu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru