Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen kdyby mohla zimní pohádka šeptat

16. 03. 2004
4
0
1281
Autor
dismorphia

ten sníh který jsi seskupoval do úhledných miniaturních řádků už stejně nikdy nenapadne

 

 

Jen kdyby mohla zimní pohádka šeptat

 

Sníh ve zvonici

si za rádoby ztuhlých rán

rozesílá v obálkách

šeptání

že se mu ještě

nechce odejít

 

jen kdyby po něm nešlapali!

 

Mohli bychom hledat

jen odražená

světla

 

jen přemožené nitrostřety

 

 

 

 

 

 

 


sk8ergirl
31. 07. 2005
Dát tip
tak abych se teda přiznala...prolog zaujal víc než dílko samotné...

jo, ty odražený světla

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
jen odražená světla... a to by nemělo cenu, že? nemělo. * mimo - já se snažím prology spíš ignorovat, ne že bych je nečetl, ale nepřičítat je k básni, protože si říkám, že kdyby autor chtěl, včlení je - nejsou její bytostnou součástí... ale u Tebe je to trochu potíž, ty prology jsou, no... dá se bez nich sice obejít, ale možná se ani nemá chtít :) cože, dva tipy? copak tak málo lidí kdy zvažovalo prázdnotu odražených světel?

Craerassy
03. 05. 2004
Dát tip
prolog mi právě vrtá hlavou...tedy ty miniaturní řádky...

synáček
19. 03. 2004
Dát tip
"ten sníh který jsi seskupoval do úhledných miniaturních řádků už stejně nikdy nenapadne " Šeptání je hezké, nicméně ten sníh, "který už stejně nikdy nenapadne"...to je něco natolik úžasného, že jsem neodolal tomu dát přednost... TIP...a díky!

dismorphia
19. 03. 2004
Dát tip
synáček: já děkuji - prolog nechtěl zůstat stranou .)

Lyryk
17. 03. 2004
Dát tip
přemožené nitrostřety *

Elyn
17. 03. 2004
Dát tip
tak jak Lyryk, ale jako celek mi to trochu nesedí....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru