Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Životní omyly

08. 06. 1999
0
0
1220

xxx

Čím větší smůlu máš, tím více vyhráváš. Čím větší štěstí zažíváš, tím více smůle propadáš. Když už po lásce saháš, velmi rychle ucukáš. Když spousty přátel máš, samoty si užíváš. Když z labyrintu východ vidíš, hned za rohem zatočíš. Když lásku pravou nacházíš, falešnou jí zabíjíš. Pátráš marně po příčině, a když myslíš že ji znáš. Že to všechno životem je, jedinou odpověď nalézáš.
Bix
05. 05. 2001
Dát tip
........pokracovanie:Jedinu odpoved nachadzas, ked sa opytas... Oda na paradoxon...:o)

Bibša
11. 02. 2000
Dát tip
Trefa do černého... hlavně že to všechno víš...

snoopy
14. 06. 1999
Dát tip
co je ta příčina? jaká je ta odpověď? pomóc! prosím!

Aedy
09. 06. 1999
Dát tip
Nezbývá než souhlasit , je to prostě pravda , i když mnohdy ne nejpříjemnější , ale to už k životu holt patří.

Merle
09. 06. 1999
Dát tip
To neumíš mazat dílo, když to pošleš dvakrát? Pod seznamem děl se zaloguj a mazej...

maprach
09. 06. 1999
Dát tip
No, asi to bude tím, že jsme chroničtí truhlíci! :-) Ovšem nejvíc mě štve, že dobře vím, že se spálím. . . a přesto si šáhnu :-) :-) :-)

Print
08. 06. 1999
Dát tip
Ach, jo... Máš pravdu. Máš prostě pravdu!:-)

BlackG
08. 06. 1999
Dát tip
tohle se mi libi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru