Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotka

23. 03. 2004
1
1
689
Autor
Vampire

V louži na ulici

leží

ztracená fotka,

sněží

na černobílý lesk,

stěží

jsou tvary vidět ještě,

rozpité prudkou sprchou deště,

pokryté sněhem,

kdos ztratil fotku během

své cesty ranním deštěm.


1 názor

Lasy
07. 04. 2004
Dát tip
Kdyby se povedla lepší pointa bylo by to na tip. Nechci Ti upírat rými, ale mí předřečníci mají pravdu - malinko vybrousit by to chtělo . . . Lasy

Aarfy
24. 03. 2004
Dát tip
souhlas se Sakurkou, kromě vyvrcholení by se navíc hodily nějaké originální rýmy leží x sněží, sněhem x během....tak nějak mě to neuspokojuje:)) Jako blbůstka by to bylo fajn, ale chce to dodělat....

Marthin
23. 03. 2004
Dát tip
při cestě z Budapeště.

WiruZ
23. 03. 2004
Dát tip
..........

copatá
23. 03. 2004
Dát tip
moc to šteká

GreOran
23. 03. 2004
Dát tip
No ten náhlý přechod, když rýmuješ vždycky jedno slovo a pak to najednou rozšíříš moc nesedí a "své cesty ranním deštěm", tam by to chtělo něco lepšího. Trošku kazí dojem, ale jinak líbí. BTW: Jak dlouho tam ta fotka leží, když je rozpitá prudkým deštěm a ještě na ní nasněží? :o)

Vampire
23. 03. 2004
Dát tip
Na to jsem právě čekala, jestli někomu příjde divné, že sněží na fotku ropitou deštěm :) Ale proč by nemohlo ráno pršet a večer sněžit, ne? A ten náhlý přechod- no já moc nepřemýšlím nad rýmy, když píšu, nekontroluju to, nechci psát čítankové básně. Ale dík za připomínky.

Vampire
23. 03. 2004
Dát tip
A co ještě..?

inari
23. 03. 2004
Dát tip
Možná bys měla nad těma rýmama přemejšlet - budou lepší, zajímavější, neotřelejší...ještě-deště nic moc , no uznej.... už se těšim na další tvojí básničku:-)

Sakurka
23. 03. 2004
Dát tip
něco jako by mi tam chybělo,nějaké vyvrcholení,ale nápad to není špatný:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru