Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázka II.

24. 03. 2004
3
0
1481
Autor
Sněženka

Ach ta opuštěná psýýýcha

Mraky se plazí

 

Papír se drolí

 

Tužka se píše

 

sama, jen tak

 

Mezi ní a mýma myšlenkama

 

ja pár nervových zakončení

 

a třesoucí se bezprsá

 

ruka...

 

Jak ti mám napsat?


(závorka)
20. 05. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T a bezprsá, prosím, neopravovat...

Petr_Pan
26. 04. 2004
Dát tip
Tak teď's to napsala naprosto krásně, takže - nemám slov ani nejmenší prostor pro diskuzi ;-))

Sněženka
06. 04. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Ani v jednom z mých výlevů není dostatečná hloubka ani dostatečná spisovnost... Jde jenom o to, že se pokouším některé nepříjemné hlavovo-myšlenkové pochody dostat ze své v dětství tupým předmětem praštěné palice... :-) Hanee: Děkuju, takové věci se vždycky krásně čtou...

Petr_Pan
26. 03. 2004
Dát tip
Chybí mi hloubka a spisovnost. Obrat "tužka se píše" se mi ale líbí - taková bezmocnost a takhle (nepříliš upřímně) napsaná - škoda. Tvůj úhel pohledu na věci je dobrý - to, kdy se to naučíš převádět na papír je jen otázkou času a cviku - věřím, že na to máš ;-)

Sněženka
25. 03. 2004
Dát tip
Všem moc děkuju za milou podporu, co se mého počítačového talentu anti týče :-)

dierana
24. 03. 2004
Dát tip
Nejsem si jistá, jestli tvá ruka je bezprsá, nebo bezprstá...

Sněženka
24. 03. 2004
Dát tip
dierana: Věř tomu, že bezprstá, ale překlepy jsou mojí doménou... Jenomže díky svému počítačovému antitalentu nejsem schopná je opravit :-)

:)) Tož to máš problém... Bezprsá ruka :)) Vždycky jsem si myslel, že to je jen pánské trápení, ruce bez prsou... :)

Shellinka
24. 03. 2004
Dát tip
:) Výborný překlep. Nutí k zamyšlení. ;)

maya
24. 03. 2004
Dát tip
:-)) Moc se mi to líbí. Taky mi je Sněženka sympatická svým počítačovým talentem - svádím stejný boj :)

severanka
24. 03. 2004
Dát tip
chce to len cvik ;) a trochu času...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru