Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamotaný

22. 08. 2000
8
0
1687
Autor
(_)

ze snů tě vyvětrat můžu ale co z života?

Zamotal ses mi v snové sítě po kterých šplhám ke hvězdám neboj se Ráno vyprostí Tě a nezlob se, že si tě zdám Ve snech mi zůstaň ještě chvíli než den nám začne v okna mžít V tom snu jsme láskou podnapilí kam bys chtěl v tomhle stavu jít? Hlavu si polož do mých dlaní tam před smutky jsi v bezpečí Noc z posledních sil sen náš brání světlo mu jaksi nesvědčí --- Zamotal ses mi do života klopýtám v slunci stínem tvým hledaje kde je lásky kvóta Zas přátelé jen?... však já vím...
Popelka
15. 03. 2001
Dát tip
je škoda, že píšeš tak krásně, a nemáš jméno

Mahoney
29. 08. 2000
Dát tip
taky znám tyhle pocity... až moc dobře... až moc žhavě... *

suva
28. 08. 2000
Dát tip
jo, takovej je vam ten zivot na chvilku jenom pohladil pak slysis zase jeho hihot smeje se tem, co odradil

Yeziiinka
26. 08. 2000
Dát tip
Až zatraceně je to i o mé přítomnosti...jen to tak neumím... A za to máš típek.

O.S.to6
24. 08. 2000
Dát tip
čtyři řádky přesně uprostřed, mě uchvátily....¤

jester
24. 08. 2000
Dát tip
hezoucke.. ale nekde je psano.. ze pratelstvi byva 1.stupnem lasky.. a ver, ze obvykle pak trvalejsi..

Ber
23. 08. 2000
Dát tip
.

Vio
22. 08. 2000
Dát tip
Napsáno i za mne... díky Moc hezké... TIPík nemůže chybět

Roy
22. 08. 2000
Dát tip
Být či nebýt? Chtít či nechtít? Zatratit či neztratit? Roy

Anonym
22. 08. 2000
Dát tip
je to trošku smutný, ale mám přec jednu otázku, stalo se to doopravdy?

Anonym
22. 08. 2000
Dát tip
ajejej, promiň, nechtěla jsem zde být jako anonym, jsem Jenny ale stejně, hodí se to, dávám totiž TIP.

(_)
22. 08. 2000
Dát tip
Jenny žhavá přítomnost. A pokud to je smutný tak je to krásně smutný:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru