Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kruh se uzavírá

26. 03. 2004
3
0
1085

Prachy, zisk, bohatství a moc jsou věci které v dnešní společnosti stojí na prvních místech v žebříčku lidských hodnot. Každý den pro ně svým chováním, honbou za ziskem a lhostejností zničíme kus naší planety. Jednou přijde den, kdy dojdeme až na konec téhle destruktivní cesty a už nebude co ničit - z čeho těžit....... Pak si možná uvědomíme, jak velkou jsme udělali chybu!

Čí je to vina? 

Že Země umírá
Čí je to vina ? 

Že vlastní matku zabíjíme
Naprostá apatie 

Skutky mrzačí cíle
A plno prázdných gest

Na hořících barikádách

Důkaz toho / Jak daleko chcem zajít
Jít pozadu / A prodírat se nenávistí
Oheň se rozhořívá / A další gesto vstřícnosti
Se proměnilo v popel
Už není v co věřit
Už kruh se uzavírá
Už není na co čekat
Už kruh se uzavírá!!


Zly
31. 10. 2004
Dát tip
seregil: jednotlivec může věci změnit/ ale je to hrozná fuška/ navíc, vanu s třema zdivočelýma thajkama lze pořídit docela levně/ tak jaké štráchy s civilizací :-)

Perchta
13. 09. 2004
Dát tip
*

Povedené, povedené, něco mi to připomíná... Ta gesta... ta prázdná gesta, třeba i mlčenlivá, že?

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
Proti této hrozbě, můžeš bojovat pouze jejími vlastními zbraněmi - tzn. mocí a penězi. Jo a když hovoříš o těch cílech. Já absolutně netuším jaké má evroamerická civilizace (a vlastně ani ty ostatní) cíle. Čeho chce dosáhnout za 50 let za 100 za 200 let? Takové cíle neexistují. Existuje jenom představa cesty. Nic víc. A to je fakt asi málo. Bez toho se ani nemůže (ta civilizace) zamyslet nad tím, jakými prostředky těch cílů dosáhne. Jinak T* hlavně za výběr tématu. To jsou skutečně věci nad kterými by měli lidé přemýšlet, né nad tím kdo bude nebo nebude superhvězda :))))

Seregil
26. 03. 2004
Dát tip
Viz Waren... je to neprůstřelný... moc, bohatství... to jsou věci, který jsou už dlouho předmětem všech hovorů, jednání i válek.... Jednotlivec moc nezmění...

Morasten
26. 03. 2004
Dát tip
Věř mi, mě to taky štve a vobčas o tom chci i napsat, ale tohle téma potkaávám každej den....

gaston
25. 03. 2004
Dát tip
no jenže touhle cestou s tim nepohneš. lidi tady si to uvědomí a tam venku.. marnej boj

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru