Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Melancholie

25. 03. 2004
1
0
5034
Autor
Marky2

Dnes jsem se byla projít a nějak mě přepadla melancholie z jara, které už tu bylo a zas odešlo... Možná to bude vypadat jako nedokončené, ale věřte, nebo ne, přesně tak to má být.

Přes jarní trávu přelila se bílá řeka, zaplavila krajinu.

Smutno u srdce je.

Slunce nezasvítí, nezahřeje.

 


Barbar
31. 03. 2004
Dát tip
Smutná nálada, nic i z toho nedělej. Ráno řvali ptáci, kytky smrděly já to zatracený jaro taky nemusím. BARBAR :-)

Petr_Pan
27. 03. 2004
Dát tip
Milé :-)

Dnešek byl fakt pošmourný. Chtělo se mi utéci z tohoto světa. Minulý týden bylo jaro a dnes... co bylo dnes?

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Dnes byla zima, která zabila to jaro, co už jsem měla krásně napasovaný v srdíčku.

Taky mi jaro rozzářilo tvář a najednou zlom a už se mračím na celý svět. Napiš mi něco hezkého, ať se mi vrátí ten spokojný úsměv... Pokusím se o totéž, pokud budeš chtít...

Jaro je plné nadějí představ, plánů, poznání Jarní sluníčko slíbí třeba nějaké to dostaveníčko Ale co to plácám, to přeci mnich nesmí S'il vous plait

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Jaro je rozzářená krajina, do lístků prvosenek šeptám jméno tvé. Jaro je když ožije zem, jak panna čisté a nevinné.

aramis
26. 03. 2004
Dát tip
hmm tak dnes rano, ked som sa pozrel von - nasnezene, a predstav si mna to potesilo, lebo prechadzajuce dni lialo, tak aspon trosku zmeny :o) ale teplo je predsa len teplo... :o)

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Někoho potěší sbíh, někdo radši už ten déšť, který je jaru podoben více, než bílá, ošklivá a studená hmota.

aramis
26. 03. 2004
Dát tip
hmm ked idem po vonku tak dazd je otravnejsi... sneh sa da z kabata otriast a je prec, zatialco dazd cloveka hnusne premoci... :o)

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
ale když je déšť a je teplo, nejradši bych tancovala na ulici...v dešti. A zpívala si. I´m singin´ in the rain,...;o)

aramis
26. 03. 2004
Dát tip
no jasne, ked je dazd a teplo, lenze ono je vonku okolo 5 -10 stupnov a to je na poriadny zapal pluc! :o)

3/5 představit si to umím...ale podáno mi to přijde slabě...

to je dost presny...

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
To věřím, ale já to tak cítila. Bylo to opravdu deprosivní. ;o)

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Rish neva, já se tomu jen usmála a nedalo mi, abych se neopičila...promiň!

komedie
26. 03. 2004
Dát tip
smutním též kvůli tomu,protože už CHCI zelený,šustící listí a hlavně miluju šeříky...a už bych je chtěla cítit...dávaj si načas...:-)

Marky2
25. 03. 2004
Dát tip
Díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru