Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak na uvítanou

26. 03. 2004
0
0
540
Autor
Akneilka

Je to už dlouho, co mi došlo, že nacházím porozumnění v knížkách! Ještě na základce mi jedna učitelka řekla, že můj sloh by mohl být jako krásné literární dílo a že ve mě možná něco je .... a tak jsem si řekla, proč to nezkusit? Ale byl tu háček, mě spíše fascinovaly filmy, a tak jsem sedla za počítač a psala a psala a psala, vznikl z toho filmový scénář, připravený na zfilmování! Dala jsem do toho srdce a proto mi byl tak blízký! Jenom ze srandy jsem ho půjčila kamarádce a po pár dnech jsem zjistila, že to četla půlka školy, každý za mnou chodil a dával mi svůj názor a já? Byla jsem na sebe pyšná, říkala jsem si, že možná opravdu něco dovedu, a tak to vlastně začalo, na svět přišel druhý scénář a potom i knížka! Všechno vypadalo skvěle, já jsem byla šťastná, že můžu psát a mý "fanoušci" byli šťastni z nových děl! Ale jeden den přišel zlom a já jsem na to přestala mít čas, bylo spoustu věcí které jsem musela dělat a na tohle se prostě už nedostávalo ...... a proto jsem tady, protože věřím, že když si to někde přečte, já zase dostanu chuť do psaní a přibyde snad i čas .........


Petr_Pan
25. 12. 2004
Dát tip
Pěkný úvod .. :-)

Tak tady jsi správně. To se ví!

KayTee
26. 03. 2004
Dát tip
Tak vítej mezi námi, Lenko ;-)

Jeheheman
26. 03. 2004
Dát tip
sem s tím:o)

Seregil
26. 03. 2004
Dát tip
Buď vítána...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru