Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na sklonku dne

27. 03. 2004
8
0
4800
Autor
Arwy_Kraft

Na sklonku dne,

mezi blátem a městskými silnicemi

se snažíme,

možná trochu naivně,

najít zbytky lásky

na dnech plastových kelímků.

 

A jsme na to pyšní.


assez
15. 11. 2005
Dát tip
peknucke:-) tip......snad jeste ale nejsme tak zoufali....i kdyz, očividně jak kteří :-)))

a naahodou ti to docela jde:o] Casem se ti mrknu i na dalsii diilka, snad se tam nekde aspon malej ryymecek objevii:))

Arwy_Kraft
30. 09. 2004
Dát tip
Play: tak děěěkuju mcokrát.. no pár jich tam je.. v tý nejstarší tvorbě:o)

abych se priznala, nemaam aada baasnicky, kteryy se neryymujou. Ale tohle je jedna z maala svetlejch vyyjimek:o)

Arwy_Kraft
29. 09. 2004
Dát tip
Playwithfire: juuu, tak to mě těší:o)) mě dřív taky moc neseděly, ale časem jsem si zvykla a ..začla je psát..teda spíš se o to snažim:o))

Win_Key
26. 04. 2004
Dát tip
Málokteré uvažování o lásce, nebo o jiném citu, vyzní takhle upřímně a navíc s hlubokou myšlenkou, kterou to dílko skýtá. Tohle se ti Arwy povedlo nad rozměr.... ten tip si určitě zasloužíš.

abaka
01. 04. 2004
Dát tip
hm co dodat k tomu cos napsala ...nemam slov vsak tip

abaka
01. 04. 2004
Dát tip
hm co dodat k tomu cos napsala ...nemam slov vsak tip

Arwy_Kraft
01. 04. 2004
Dát tip
Abaka:Mockrát Děkuji i za předchozí ktitiku u Času :o)

Naivní hledání to není, nepříjemným však jest; avšak lásku hledati nám činí radost v srdcích a nám čest. Však jednou najdeme, co chceme, třeba na dně kelímku, vždyť kupředu životem stále jdeme, pro vše, co máme ve vínku.

Arwy_Kraft
01. 04. 2004
Dát tip
Finrod: juj, děkuju Ti moc.. divím se, že si to nadáš ke svým dílkám :o) moc hezký... lepší než to moje .o)

Asëa Aranion: Víš, Arawendë... to jsou básně které stvořím během chviličky, které jsou jako všechny písně Eldar - vytvořeny během jedné chviličky, pomíjivého okamžiku... nikdy bych se asi nepřinutil napsat báseň jen tak sám od sebe... musím mít podnět; a tato báseň patří sem, a je pouze doplňkem ke Tvé, tak krásné básni... Toto je její místo a zde spočine jako Eärendilův Vingilot ve výšinách nad Ardou... Eä! Nai Varda Elentári cáluva mi lindilyar et Oiolossëllo tenn' Ambar-metta!

Arwy_Kraft
01. 04. 2004
Dát tip
Máš pravdu..naprostou, mě tohle taky dělá problém..tohle mě napadlo při jízdě autem.. hledat lásku na dně plastových kelímků.. a pak jsem ani nevím jak přišla an to ostatní:o)

Asëa Aranion: Mám mnoho básní; a ne vždy jsou česky... leč mnohé z nich, ač dlouhé a krásné, byly pro někoho napsány a nyní jsou zapomenuty a zatraceny jako připomínka na temné časy, které je nutno z historie pokud možno vymazat... přece v době, ve které vznikly, byly tak krásné a plné života... Mnohé pak jsou tématu takového, jemuž ne všichni rozumějí; a některé by pobouřily svým obsahem, jako ta, co mám na své osobní stránce na Silmu... http://www.silmarillion.wz.cz/black/user.php?id=1 takže jak vidíš, je to těžké.... :/ a Quenta je na Písmáka až příliš obsáhlá...

/var/log/kernel/info: Apr 1 22:55:26 Debian GNU/Linux kernel: Added TIP /home/arwy_kraft/poems/nasklonkudne ;))))))) a česky: přidávám TIP :))

Arwy_Kraft
01. 04. 2004
Dát tip
Finie: tak zanmova díky... jéé to je krásný..talkhle na mě někdy musíš začít mluvit :o))

Arwy_Kraft
28. 03. 2004
Dát tip
@ll: děkuji vám moc a moc za kritiky i TIPy..moc potěší. Cestu z města hledá svým způsovbem každý kdo v něm bydlí, ale jen málokdo je opravdu schopný ho nakonec opustit( tak ¨mi to jen připadá) :o) díky

Dero
27. 03. 2004
Dát tip
Zbytky ... čehokoliv.

dismorphia
27. 03. 2004
Dát tip
Další, která by si podle mě zasloužila pozornost.. víc a víc. Snad i tu hrdost někdy hledáme.. na dnech plastových kelímků.

vesuvanka
27. 03. 2004
Dát tip
je zoufale hledat zbytky lasky na dnech plastovych kelimku, ale je to dobry postreh. Tip

Arienalia
27. 03. 2004
Dát tip
"Jsme na to pyšní." ... možná ani ne ,ale co naděláme.. ;-) T*I*P

...........další,který hledá cestu z města.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru