Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska kontra peníze

27. 03. 2004
1
0
561
Autor
nesta

Láska rovmá se peníze!

Peníze?

Láska?

Kdo chce lásku?

Já, já, já....

Kolik máš peněz?

Hmm...

Já mám moře peněz! - Na, tu máš krásku...

Já nemám peníz nazbyt, al přežívám! - Inu, snad tě bude mít aspoň trošku ráda...

Jsem švorc! - Tvým budoucím nástrojem štěstí je pouze tvá horní končetina...

 

 

 


ondrech
03. 11. 2004
Dát tip
tak to mě docela naschlo!!!:-)***TIP

sk8ergirl
21. 05. 2004
Dát tip
No tak já asi nechci, jak to tak vypadá, pochopit...souhlasím s drfaust, i když nemáš peníze, můžeš mít lásku...ovšem jedno s druhým se nevylučuje, to je fakt, ale na druhou stranu můžeš mít peníze a žádnou pravou lásku a když říkám pravou, tak myslím takovou, která nebude koukat je na stva tvých financí...

Mnauprsk
29. 03. 2004
Dát tip
Je to trochu nadsazený, ale je to dobrý.

nesta
29. 03. 2004
Dát tip
to Mnauprsk: Diky :o) S nadsazeností souhlasím, ale kdo chce, porozumí...

Marthin
27. 03. 2004
Dát tip
Sežeň si brigádu..

Dero
27. 03. 2004
Dát tip
.... nebo dobrou tiskárnu ...

dismorphia
27. 03. 2004
Dát tip
Když už, tak do blbůsť.

drfaust
27. 03. 2004
Dát tip
Nejsem si jistej, jestli náhodou nezaměňuješ některý věci... láska vs. atraktivita... Jako bohatej budeš jistě atraktivní na sexuáním trhu, ale jestli tě ta žena, která bude po tvým boku milovat...:) Abys jednou nezjistil, že těch boků, vedle kterejch se probuzí je trochu víc...

....já nemám ani lásku ani peníze a někdy dokonce ani končetiny.... ale už snad příde jaro a toje dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru