Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Francouzská

29. 03. 2004
0
1
3602
Autor
Perlino

Jestli někdo rozumíte francouzštině, berte to jako pokus o projev ve třetím roce studia s dotací tři hodiny týdně. Ostatním se omlouvám.

Sur la table,

c'est le sable,

il est tombé de ton ciel,

grave péché il s'appelle.


1 názor

palino8
06. 03. 2007
Dát tip
súhlas s angoisse, ale klub

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
Koukám že tu někdo válí franštinu:))) to je super. Ona je to taková česká fránina, co na ni naše profesorky nadává:))) Na gramatiku já vůbec nekoukal a kort v tom posledním řádku to pak zní dost divně:)) Jinak peché sem měl myslím ve slovníku bez stříšky, ale radši se mrknu, na to jak su mladej su pěkně sklerotickej. Každopádně hodně děkuju, profesorku sem tím šokovat nechtěl a alespoň mi někdo řekl, jak to má správně gramaticky vypadat, sem ti vděčnej.

angoisse
01. 09. 2004
Dát tip
Nerada bych se Tě dotkla, ale je tam pár chyb. Gramaticky správně by to bylo asi takhle: Sur la table, il y a du sable, il est tombé de ton ciel il s'appelle grave peché (peché se strecháněm nad prvnim e) tim bych to ale cele popravila, tak tu "opravu" prosím neber moc vazne.

Perlino
25. 04. 2004
Dát tip
??? tomber s avoir? Copak?

Paclík
24. 04. 2004
Dát tip
ovšen stim co si tam měl (sem nakonec zjistila) by to taky něco znamenalo

Perlino
22. 04. 2004
Dát tip
Máš pravdu Paclíku. Díky za upozornění, hned to spravím.

Paclík
04. 04. 2004
Dát tip
není tombé náhodou s etre, já bych řekla že jo no jinak dobrý, mi co tomu rozumíme by sme řekli že ani obsahově to není špatný

Perlino
02. 04. 2004
Dát tip
->s_b:Tak začni:) Možná by stačil jen slovník a trocha představivosti. Každopádně ten překlad neber moc vážně, je to opravdu jen pokus.

Perlino
02. 04. 2004
Dát tip
Pročpak ne? Není to ono, ale člověk alespoň porozumí.

Perlino
02. 04. 2004
Dát tip
Když ho máš tak málo,že ti vadí 10 minut nad slovníkem...

Petr_Pan
31. 03. 2004
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru