Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šílená

24. 08. 2000
4
0
1882
Autor
Em

Zdál se mi sen Byla jsem v ráji Jeden anděl s Tvojí něžnou tváří Snesl se ke mě do trávy Měl jsi zůstat Zazděn v neznámu Motýl ve skleněné kouli Telefon, jenž nikdy nezazvoní Proč potkala jsem lásku v pátek třináctého? Plazím se po chladné posteli Vykopnuta z ráje S rozervanou kůží Šílená samotou Jsem děvka co spala jenom s jedním mužem Ale o tebe O tebe se už dávno nejedná A já– Nic Ti nevyčítám Vždyť kdysi jsem Tě milovala
Pokusák
25. 06. 2004
Dát tip
Taky hezké

kalinka
22. 11. 2000
Dát tip
merle: to bys nepochopil, jak jsem to pochopila a cítím já!:o)

pauper
22. 09. 2000
Dát tip
Ty verse jsou dobre, nalada taky dobra, celkove mi to trochu nesedi, ale to je mym vkusem. :-)

nico_mm
02. 09. 2000
Dát tip
Jo, jak vidím, výrazné osobnosti ženského pohlaví to nemají jednoduché... Ale na to se vykašli, mě se to líbí ...

Mahoney
30. 08. 2000
Dát tip
mě zas dostal "pátek třináctého", to je na TiP PS posílám vituální růži... ("Kvete růže, podívej...") a prosím úsměv, z toho bude krásná fotečka :-))

Bříza
29. 08. 2000
Dát tip
Ježíšmarijápano !!! z tý samoty se vážně dá zešílet ... Hm. Tak utáhnout pásek a nastavit znova xicht? SAKRA

Roy
29. 08. 2000
Dát tip
Kdo to je ANONYM? Kdyby si aspoň udelal NICKa, takhle se Em baví s nějakým „Nýmandem“.

Anonym
29. 08. 2000
Dát tip
Drahá Em, nenech se vůbec vykolejit nějakými nýmandem (jek správně poznamenal Roy) a piš dál, páč je to fakt dobrý. Tvá V. P.S.(mimichodem monogamní děvka má mé sympatie, ale to už dlouho...)

Marigold
28. 08. 2000
Dát tip
? Ach jo...To sou věci, jeden je úplně mimo (ovšem podle filozofie Mimo a V jsem asi V, protože ten nemá hlavu a chodí okolo Mimo:)))...) ehm...Mimo-chodem není Em postavička z Rychlejch Šípů:)))...jistě, zaměstnanci by si neměli moc vyskakovat, ale...no znáš to :))))...

Anonym
28. 08. 2000
Dát tip
Pokud ten co s Tebou "je" a nemění Tvůj "stav" tak to máš potom velmi "plytké" vztahy, to je mi Tě líto. Zkus se někdy doopravdy zamilovat a uvidíš :-) Jen tak mimochodem Em je opravdu od Foglara v tomto případě to je tajemná Em.

Em
28. 08. 2000
Dát tip
Lítost? Dík, již jsem zvracel...

Em
28. 08. 2000
Dát tip
Nablejt na sandaly, to je vazne humus. Koho chtete soudit??? Me, moje city? Kurva, vzdyt ja jenom poslala par posranejch versu, analyzu svyho zivota si udelam sama!!!!

Em
27. 08. 2000
Dát tip
A s "chlapem" bych trpěla míň? Nebo bych byla míň šílená, míň osamocená??? Blbost. Přítomnost "někoho" nemění můj stav, přestože "někoho" jakseříká miluji a "mám"

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
wow! dostala mě monogamní děvka!!:O))) za tu típ!

Vio
25. 08. 2000
Dát tip
(Nelituju žádné lásky, kterou jsem prožil. Lituju své slabosti.) Od anděla k děvce a syrovosti. Krásně sdělné a čitelné. Stojí za přečtení... TIPík

Merle
25. 08. 2000
Dát tip
kalinka: děvka je někdo kdo "lásku" prodává (nebo vyměňuje), takže na monogamní děvce (podle mě)není nic moc zvláštního...

Anonym
25. 08. 2000
Dát tip
Prosím Vás to děvče trpí, -NAJDĚTE JÍ CHLAPA !!!

Silly
24. 08. 2000
Dát tip
hodně lidský... líbí se mi svou otevřeností

Yeziiinka
24. 08. 2000
Dát tip
Líbící, působící, lidské (jak praví Silly) - jo, jo, jo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru