Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života...

03. 04. 2004
14
0
9572
Autor
Empty

Můj kamarád kamsi odešel a já u něj našel jenom tenhle papír s podivnou historkou ze života...

"To je život" řekl jsem si možná až moc posmutněle a vůbec mě přitom nenapadlo, že milióny lidí jsou na tom daleko hůř než já, protože mají velký hlad, který já nemám, protože jsem před chvílí posvačil kus chleba s krvavou tlačenkou ze zabíjačky, co jí pořádala moje babička ve své venkovské usedlosti a ta leží zhruba dvanáct kilometrů od města, kde bydlím já, takže jsem musel jet autem, protože pěšky to trvá dlouho, vlaky tam nejezdí a v autobusech se mi dělá velmi špatně, jelikož je tam většinou pěkně vydejcháno, z čehož se mi točí hlava a pomohlo by, kdybych si sedl, ale nikdo mě nikdy sednout nepustil, takže jezdím autem, které jsem zdědil po svém prastrýci, co jsem ho měl moc rád, protože když jsem byl dítě, dával mi vždy strašně dobré bonbony, jež jsem jinde cumlat nemohl, protože byly prastrýcovi výroby a prodával je ve své cukrárně, která je v levém horním rohu našeho jediného náměstí, které se mi tuze líbí, protože je takové starobylé a hlavně na podzim vzbuzuje perfektní úzkost a depresi, což je dobré pro tvoření a to mě pak napadne ledacos, jako například tato věc, která přesně takto vznikla a o níž mě napadlo, zda-li není tak trochu stupidní, ale hned jsem se uklidnil, protože mi došlo, že to bych musel být stupidní i já, což dle mého názoru nepřipadá v úvahu, ačkoliv četl jsem někde článek, že lidé, kteří se stávají blázny, si toho leckdy ani nevšimnou, což mě naopak opět trochu znervóznilo, než jsem si vzpomněl, že to bylo napsáno v nějakém bulváru, kterému se nedá věřit, stejně jako ostatním bulvárům a já se již podruhé uklidnil, což není na druhou stranu vůbec nic pozitivního, protože jak jsem se uklidnil, zmizela ta perfektní deprese a úzkost, při které se mi tak dobře tvoří a mě to začalo štvát, protože jsem chtěl, aby to bylo o něco delší, takže jsem stále více propadal beznaději a napadlo mě, jestli bych třeba neměl zemřít, ale nevěděl jsem to úplně jistě, proto jsem se rozhodl, že to ponechám náhodě, zajdu do města, koupím si metr a půl dlouhý provaz a po cestě zpět budu přemýšlet o tom, zda-li mě již docela ztrouchnivělý trám na půdě unese a slibovat si, že jestli ano, určitě zase zajdu na náměstí, nějak navážu a tuto věc ještě určitě dopíšu....


remik
09. 03. 2005
Dát tip
s kytkou v ruce, bych te mel i rad :-) p.s.: pouze karafiaty dilko je povedene uspesne ne, vazne se mi libi, ma neco v sobe moc pritazliveho

Black_Adder
20. 02. 2005
Dát tip
jop chodis s ni do tridy :0)

Black_Adder
19. 02. 2005
Dát tip
Jsi moc zvedavej!!!!! Byla jsem se tam zeptat na kurz a jinak za segrou. :0)

Empty
19. 02. 2005
Dát tip
znám ségru???

Black_Adder
18. 02. 2005
Dát tip
Je to asi 14 dni a nepovidali jsme si spolu!!! Coz je skoda. Videli jsme se u skoly ( kam chodis ).

Empty
18. 02. 2005
Dát tip
Cos u naší hrozné školy dělala? :-) Rád bych si s tebou pokecal, kdybych věděl, kdo jsi :-) Jak tě poznám? Přijdeš ještě ke škole? Za kým si tam byla a jak ses dozvěděla, že jsem Empty z Písmáku?

tron001
17. 02. 2005
Dát tip
:o))) fakt dobrý...

Black_Adder
14. 02. 2005
Dát tip
Rikas si o trapas. Nepatrej po tom kdo jsem.

Empty
14. 02. 2005
Dát tip
No do prdele, to sem v pěkný kaši:-))) Proč mi to nechceš říct??? Povídali sme si spolu? Jak je to dlouho??? Moc prosím! Prozraď!!!!

Black_Adder
13. 02. 2005
Dát tip
Mne jsi videl jen jednou a ja tebe taky. Ale je v tobe neco pozitivniho.

Empty
13. 02. 2005
Dát tip
Poslední sraz v Hlinsku? Sympatická černovláska s hippies image? Nebo se pletu a říkám si o trapas? :-) Sem rád, že je ve mě aspoň něco pozitivního:-)

Black_Adder
12. 02. 2005
Dát tip
Je to fakt dobry. A autor je taky skvelej clovicek. Mela jsem tu cest poznat ho osobne. SUPER!!!

Empty
12. 02. 2005
Dát tip
Kdo si?

Vtipný.

gabio
30. 12. 2004
Dát tip
Celou dobu, co jsem to četla, mi cukaly koutky...fakt mistrný!:) Nečekala jsem pointui a ona se ti vešla do posledních řádků. t

Blázne :o)) ***

ondrech
12. 11. 2004
Dát tip
tak to není povídka, ale umělecký dílo. sqělé!!!:***TIP

Ardnas
24. 06. 2004
Dát tip
No nevim jestli by se mi chtelo delat rozbor tohohle souveticka :)...ale jinak je to zajimavy...tip :)

Ardnas
24. 06. 2004
Dát tip
Ja zapomnela na ten tip...tak tady je :)

Seregil
11. 04. 2004
Dát tip
Dobře napsaný.... jedna věta... výlev do slov v jednom souvětí.. proč ne... tip..

j_i_r_i_k
07. 04. 2004
Dát tip
Trochu mi uniká závěr - mi přijde, že když ho ten trám unese, tak už na náměstí rozhodně nezajde - logičtější by mi přišlo, kdyby uvažoval, že když ho neunese, vrátí se a dopíše to... Ale třeba jsem mimo :)...

Empty
04. 04. 2004
Dát tip
Díky kluci!

Krásná stupidita ... * * *

Dero
03. 04. 2004
Dát tip
Hej, to je nehorázné, to je jedno souvětí ... :o)))) ***

Empty
03. 04. 2004
Dát tip
Dobrý postřeh Dero:))) Teda Sleeping, já už myslel, že si ode mě už nic nepřečteš:)))

Empty
03. 04. 2004
Dát tip
+avi

Gerzon
03. 04. 2004
Dát tip
T* Tedy, několikrát jsem už četl delší větu, ale nikdy ne Schuberta.

Gerzon
03. 04. 2004
Dát tip
T* Tedy, několikrát jsem už četl delší větu, ale nikdy ne od Schuberta.

Hip_Zdenda
03. 04. 2004
Dát tip
Vidím žes to ještě vyšperkoval :o) Když jsem to četl ještě za tepla, bylo tam dost slohových chybiček :o) TIP :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru