Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nÁLaDA

03. 04. 2004
0
0
1925
Autor
Ultramarine

Sice jsem si řekl že už tyhle věci psát nebudu, ale co.. třeba se mi uleví.. nevím. Uvedu vás do jisté situace.

Máte depresi a přemýšlíte nad tím, co jste mohli udělat jinak a co ne. V kom jste se spletli a kolik z nějakých těch krachů bylo vaší vinou. Taky posléze dospějete k tomu, že si uvědomíte, že to co vám jindy přišlo bezcenné, je teď důležité. Víte, že vás třeba i lidé kteří vás jinak mají

"v oblibě?", se k vám v těchto věcech obrátí zády, ale najednou je to méně významné. To co se vám teď tam vzadu vynořilo v hlavě je mnohem důkežitější. Teď je důležité i to, že jste se svěřili s něčím nějaké dívce (děvce?) a poprosili o radu a ona to za několik dní všechno vyklopila vašemu společnému známému a když jste se to dozvěděli a vytkli jí to, zakecávala to, že se předtím napila... Dříve byste si řekli, že to nic není, ale ono je! Pokud se nevymaníte z pohodlnosti a toho, že jen chcete nějaké roky prožít s těmi lidmi v míru a nebudete se chovat podle toho, co vám říká váš rozum a zásady, pak budete neustále biti svou důvěřivostí a leností cokoli na tom měnit. Pokud vám začne vadit např. výše zmíněná situace s dĚvkou i ve chvílích kdy nemáte depresi a neodvrátí vád od hněvu její pěkná prdel nebo kozy, budete si za tím stát a přerušíte kontakt, pak jste na správné cestě. Jediným řešením je PŘÍMÉ řešení a né nějaké sračky a vykecávky okolo!

Dalším bod, který vás může napadnout je, že se k vám lidé chovají přátelsky nebo vcelku kladně, ale za zády vám před sebou navzájem podkopávají nohy. Tyhle bezpáteřní zrůdy nevynechají příležitost vás potopit, ale přitom nejsou dost féroví? na to, aby vám to řekli na rovinu!!!!

JÁ SE PTÁM: PROČ KURWA PROČ!?!?!?!

Spousta z nich může být i silnějších než jste vy, proč by se tedy báli?? Proč to tedy dělají?

Protože jim na vás nezáleží.. jak jednoduchá je odpověď, jak snadno na ni člověk přijde.. až ironie. V jejich očích jste ubožák/ hračka?/ naivní vůl (ano, mnohdy to tak bývá.....).

Věřím, že tito lidé budou potrestáni. Ne dnes, ne zítra, ne za měsíc... někdy.. v příštích životech, nebo se spálí o cizí karmu. Ostatně konané zlo se posléze obrací ke stvořiteli. Bohužel někdy až za moc dlouho.

Lidé si navzájem ubližují i jenom pro radost... pokud s nimi užijete, musíte si najít vou cestu, jak s nimi žít.

A v tomto světě jsou lidé. Lidé jsou zkažení jako rasa.. nemluvím o jednotlivcích, kteří jsou v pořádku.. Prostě na světě je pořád ještě více dobrých lidí, ale jeden špatný má mnohdy větší moc než 10 dobrých.. Proto ta jejich moc. Svrhněme na planetu nukleární oheň a zachraňme zbytek vesmíru dokud je čas...

 

Nestojím o nějaké připitomělé hlášky typu, že jsem blbec apod. Zvláště od ch_34 a houmles o kterých mě informoval jeden známý.. dále mě naprosto nezajímají vaše výtky na můj pravopis.. je tohle snad diktát? A o tipy nebojuju, takže pokud mi někdo řekne, že by mi dal tip, kdyby tam někde nebyla chyba, ať si to nechá!...

Doutnající uhlík


Ultramarine
17. 07. 2004
Dát tip
nemluvis mimo.. presne jsem to pochopil a mas svatou pravdu.. diky boze ze jsem te potkal.. jenom me sere ze nejsi prazak... ktera posledni veta konkretne?

Ultramarine
17. 07. 2004
Dát tip
me spis prekvapuje neustale jak jsou nekteri lide.. bezohledni.. ale to je docela klise tema.. to nebyl jeden nuke, ale stovky... vypalit zemi a civilizaci lidi do zakladu a dat planete dalsi miliony let na regeneraci a pak by evoluce zrodila lepsi rasu nez nas...

Ultramarine
17. 07. 2004
Dát tip
mozna to tak zni.. v afektu je vsechno umocnenejsi a ja tomu tsejne verim,ze s tim nic udelat nemohou.. to neni v nasich materialnich moznostech

Ultramarine
17. 07. 2004
Dát tip
tyhle slovni hratky neuznavam pokud se nejedna o diskusi ktera neco resi :) nehcme toho :)

Ultramarine
17. 07. 2004
Dát tip
to úz oprvadu staci :)

johanne
25. 05. 2004
Dát tip
zpočátku mi připadalo, že to má cosi do sebe, ale ten konec je trochu podivný :o

Ultramarine
04. 04. 2004
Dát tip
proč zrovna lidskost? na kterou pasáž narážíš?

Dduuhhaa
03. 04. 2004
Dát tip
I takhle se může projevit "lidskost"...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru