Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama ona

16. 04. 2004
3
0
1599
Autor
Kateee

motýlí křídla ji šimrala na tvářích

... mračila se

osobní smrtihlav zahnal ostatní

vnitřní výkřik

slunce zasáhlo zlatým šípem srdce

... kámen se drolí

v očích jí zasvítila duha

že by?

ne... dala si přes obličej černý závoj


Kateee
26. 05. 2004
Dát tip
děkuji za všechny kritiky k básním, dáváš mi naději do budoucna, že to se mnou není až tak zlé :-)

andromeda
25. 05. 2004
Dát tip
klišé, neklišé - mně se líbilo...a tip

Kateee
26. 04. 2004
Dát tip
děkuji :-)

gabio
18. 04. 2004
Dát tip
Mělo by to možná být v miniaturách...

LuisaG
18. 04. 2004
Dát tip
Ten konec je smutný, ale tak mile a hezky smutný, že bych si tam ani jiný nepředstavila..Tip

Kateee
17. 04. 2004
Dát tip
sleeping_beauty: i klišé je věta s obsahem, nemyslím, že básně mají být nástěnkou nejnovějších slovních obratů. ale popřemýšlím... Waawe: díky za upozornění Besuhoff: báseň se buď povede nebo nepovede, líbí nebo nelíbí. Nesouhlasím s přepracováváním. Každopádně co se týče posledního řádku máš asi pravdu. Co to je? Popsání určité skutečnosti, kterou běžně najdeš v životě. Nic pompézního. synáček: děkuji :-)

Waawe
16. 04. 2004
Dát tip
začátek se mi na rozdíl od sleeping beauty líbil, ale s koncem jsem se trošičku ztrácel.....jinak se mi líbily některé poetické obraty....jen tak dál... ps : oprav si : zasáhlo !!! m.

Besuhoff
16. 04. 2004
Dát tip
pominu-li souhlas s_b na téma klišé...dalo by se to zpracovat lépe. "vnitřní výkřik" nezapadá ani logicky ani formálně mezi ostatní "dovětky". Co to vlastně je? Vyjádření nálady? Nějaké zdělení? Myšlenka? Výkřik? Vnitřní nosná linii je chabá a děsně vousatá. "ne..." je úplně zbytečné. Poslední řádek, jak neodpovídá rytmu básně, by snesl řádek odsazení. Ale asi ani nastíněná vylepšení z toho neudělají poezii. Maximálně rutinně slušně odvedené řemeslo.

synáček
16. 04. 2004
Dát tip
"... kámen se drolí" T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru