Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Názor z akvária

06. 04. 2004
0
0
923
Autor
pupitooo

Souhlasíte se vším co vidíte kolem???

 Všímáte si někdy světa kolem? Nemyslím v těch či oněch konkrétních případech. Mám na mysli svět, jako něco abstraktního kolem nás. Žijeme opravdu vlastní život jen sami pro sebe, nebo jsme někomu pro zábavu? Být někdo s větším smyslem pro humor a trochu lepším smýšlením, tak si nás určitě již chová. Stejně jako my křečky. A nebylo by zrovna moc obtížné udržet si od nás dostatečný odstup a přitom nás sledovat. Co obyčejnému člověku stačí k životu? Nějaká ta strava, dostatek informací a občasný pohyb. K dispozici máme celou Zemi. A pokud je někdo tak chtivý a musí se tedy někam podívat, stačí mu odebrat možnosti. Rybičky si také držíme pomocí izolované vody. A je přeci nemožné, aby si rybička na cestu z pokoje vzala vodu v kyblíku. Pokud se o rybičku pořádně staráme, vytvoříme v dostatečně velkém akváriu neomezený přísun potravy ve formě nižších živočišných druhů, bude si rybička myslet, že je úplně volná a nedotknutelná. K úplné spokojenosti vodního tvora mu nesmíme dát znát vlastní přítomnost. I toto se dá zařídit. Do koloběhu velkého akvária se nemusí vůbec zasahovat. Můžeme se jen dívat jak rybička zkoumá nové věci, jak se legračně chová a jak sem tam narazí na sklo nebo vyskočí nad hladinu. Voda spojuje jak nás, tak i jiné tvory. A udržet nás v nevědomosti by nenadělalo také veliké problémy. Jsme tak důvěřiví a líní si sami zjistit pravdu, že věříme i těm největším nesmyslům. Záleží jen na důvěryhodnosti podání. Stačí přeci několikrát sdělit pravdu a párkrát obhájit lež a můžete si říkat co chcete. Každý vás poslechne. A pokud několik, na první pohled různých, lidí podává stejné informace, lze je brát za pravdivé.

Ale proč hledat pravdu. Ta je dobře ukrytá…


Dero
06. 04. 2004
Dát tip
Jo, jo ... dobře ukrytá ... ale až někdo zaklepe na sklo, to bude teprve šok.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru