Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamenné srdce

10. 06. 1999
0
0
2983
Autor
BlackG

Míval jsem srdce bijící však uvrhl jsem je do prázdnoty temné tam se mé srdce změnilo na kámen studený. A když nyní vidím okolo lidi hemžit se pak koutky mých rtů pohrávají úsměškem lehkým, a kdyby se mělo zahřát mé srdce kamenné zchladím je tokem alkoholu pustošivého; a s chechotem hlasitým si počkám na smrt.


leontynka
17. 06. 1999
Dát tip
láska je jedním z nejkrutějších citů...čím větší láska tím více bolesti ...ale občas se vyplatí podlehnout...jinak se mi to dost líbilo

... a při čekání měj srdce/bijící...však uvrhni jej...
Krásná básnička. Ta tvoje teda!!

slavek
14. 06. 1999
Dát tip
hodne dobré.. Co dodat? Není třeba mluvit

slavek
14. 06. 1999
Dát tip
znám hodně lidí, kteří mají místo srdce kámen...
Ty k nim nepatříš.

novacek
11. 06. 1999
Dát tip
Kolik živých srdcí bude muset zahynout, aby to tvoje začalo zase žít? Seš sobec - tady a teď !!!

BlackG
11. 06. 1999
Dát tip
Stepan: snad ne, s tim jsou pak problemy.../ novacek: neboj, nezacne...

Gity
11. 06. 1999
Dát tip
Jsi šílenec. Tahat se s šutrem. Koupím ho od tebe.
Jaká je cena?

Merle
10. 06. 1999
Dát tip
Vůbec nevím proč, ale tohle se mi hodně líbí.

Print
10. 06. 1999
Dát tip
Krucinál!!! Blacku!!! Já vím, proč se mi to líbí a proč jsem z tebe tak hotovej!!! Piš! Piš! Piš! Prosím...

Štěpán
10. 06. 1999
Dát tip
Dej si pozor na lásku, Blacku. Mohla by docela znenadání přijít.... a před ní roztáli i větší kameňáci... to pak ani alkohol nepomůže...

Trpaslík
10. 06. 1999
Dát tip
a co na to říkám
dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru