Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hra na city

09. 04. 2004
0
0
2127
Autor
jimmiv

Hra na city

 

Má láska nekonečná jest.

 

A srdce jako harfa vydává

své tóny něžných frází

a v pozadí na bubny

hraje čas,

tikající k našemu prvnímu polibku.

 

Ani ticho nepřehluší ten kouzelný orchestr,

který pro tebe jen HRÁ

 


Je to strašná sračka. Ale co je zajímavý a jistě by stálo za promejšlení je ta kapela o harfě a bubnech. To stojí za další zpracování. A divím se, že si toho předřečníci nevšimli. Elyn: Kvůli jednomu hrá a jednomu jest do toho Ignáce netahej, to si nezaslouží.

dismorphia
09. 06. 2004
Dát tip
předřečníkům to třeba až tak zajímavé nepřišlo .)

Elyn
09. 06. 2004
Dát tip
:) volvo... ok....(zdá se, že autor poupravil... jo, ta kapela vypadá zajímavě, dík za trknutí..:)

gabio
11. 04. 2004
Dát tip
oprav si tam chyby. Promiň, ale křičí to kýčem...

Šákos
09. 04. 2004
Dát tip
Spíš nelíbí

Elyn
09. 04. 2004
Dát tip
zkus tu hru na city v modernějším stylu, však nemusíš být Mácha, aby to bylo jakože o romantice :) máš tam chybky...

dismorphia
09. 04. 2004
Dát tip
U tebe již tradičně to, co bylo zmíněno - diakritika. Někde funguje, jinde zcela nepochopitelně ne. Než někam báseň předhodíš, je dobré si ji přečíst, takhle to působí jako horkou jehlou ušité. Báseň si příliš kostrbatě hraje na zastaralý obraz lásky, nic zajímavého. Nehledě na zřetelnou křeč, kterou vidím v tom "jest".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru