Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dům

10. 06. 1999
0
0
2441
Autor
TBC

V tom starém domě za dřevěným arkýřem vysoko v patře kam slunce nikdy nedopadne v koutě ve tmě pod klenutým stropem bych se ráda oběsila sama bez pomoci jen tak by mě nenašli často se tam chodím dívat a sním si svůj tajný sen.
kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Sen? spíš horor !!! Kdo nezažil že ho nenašli včas, ušetřte si pohled.

Bříza
24. 06. 1999
Dát tip
Jejdanánku to je to vlezlý !
taky se budu muset poohlédnout po nějakém koutku.....

TBC
14. 06. 1999
Dát tip
Jethro: To není kvůli chlapům a už vůbec ne kvůli nějaké smůle, ale každopádně díky...

Jethro
13. 06. 1999
Dát tip
Buďto seš strašně vošklivá nebo máš smůlu na chlapy. Každopádně první básně vod holky, který za něco stojej. A za toho Kafku a Bukáče máš vode mě 10 bodů.

Gity
13. 06. 1999
Dát tip
Když stojím na kraji srázu, říkám si co takhle udělat ještě krok, a pak okusit na malou chvíli ten pocit .... jen ten pocit...

BlackG
11. 06. 1999
Dát tip
basen hezka, technicka pripominka: veseni neni ono, je to neprijemne, zkus prudky jed nebo strelnou zbran. Sen jiste zajimavy, ale jeste napad - je mozne se uchlastat, ale to neni moc k sneni.

FS Shubin
11. 06. 1999
Dát tip
poperu se s Printem, kdo te driv odrizne - ale - radsi bych se s nim nepral - tak to prosim nedelej

leontynka
11. 06. 1999
Dát tip
sakra...tohle znám

Print
10. 06. 1999
Dát tip
Přijdu včas a odříznu tě! Budeš-li chtít...!:-)

Merle
10. 06. 1999
Dát tip
Promluv si s BlackemG, určitě si budete rozumět...

Štěpán
10. 06. 1999
Dát tip
Nedělej to! Byla by to škoda... A taky je to dost nepříjemný, když se člověk dusí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru