Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdná studna

15. 04. 2004
5
0
2970
Autor
Marky2

Nevím, možná je to spíš taková blbůstka, ale stejně ji sem dám...Změna, dávám to do blbůstek.

Láska je voda a já žízní hynu,

sehni se, ochutnej lahodný mok.

Komu mám dáti teď za všechno vinu,

když lásky nezbylo na mne ni lok?


Marky2
30. 04. 2005
Dát tip
ashentree díky za zhudebnění, takové cti se mi ještě nedostalo....)

ashentree
02. 05. 2004
Dát tip
tak jsem opravdu neodolal jednoduchosti a lidové zpěvnosti této drobnůstky...dovolil jsem si ji zhudebnit, doufám, že se na mne nebudeš zlobit ;) výsledek by měl být stažitelný odtud :-) všechno se to stalo tak rychle a spontánně :-) když jsem to četl měl jsem náhodou v ruce dřevo, ty maje jsem dodržel, jak jsem již naznačoval, když je máj :-) minipísnička tedy patří Tobě a věnována nechť je všem písmákům ;) ...a ještě si dovolím poslat avi pár přátelům, kteří již můj falešný zpěv a stále nevytříbenou hru na kytaru znají...ať se aspoň pobaví, když už jsem to spáchal :-)) ten nakřuplý zvuk jsem zvolil úmyslně, přeci jen, nálada je pochmurnější...na konci by mělo být arpegio, tak snad příště :-) díky Ti moc za netušenou inspiraci, jež vyplnila moji letošní prvomájovou noc ;)

Dero
02. 05. 2004
Dát tip
ashentree: Super, chlape, už stahuju ... ! :o)) Díky za avi.

ashentree
01. 05. 2004
Dát tip
další Máj...a jak je sucho...jojo...ještě, že se na to dá dívat jako na blbůstku ;) jen si někdy říkám, aby se to nějak nezvrhlo :-) zapadla mi do prvomájového večera, teď jen do strun vkouzlím ten Tvůj popěvek...když už je ten máj, tak první veršík třeba C7maj, druhý F7maj, třetí...no eště uvidíme :-) budu si s tím chvíli hrát ;) díky Ti za lék a inspiraci! ***t

urcite jo marky ja byt kluk hned te hledam;)T*

Bacil
27. 04. 2004
Dát tip
*****

Marky2
16. 04. 2004
Dát tip
Mníšek: s_manga konstatoval, ty se tážeš?

aramis
15. 04. 2004
Dát tip
hmm blbustka moze byt ;o)

s_manga
15. 04. 2004
Dát tip
sobě

Noe1
15. 04. 2004
Dát tip
Vinu? Co je to vina? Na...dej si hlt* vína. :)))

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
aramis: dakujem ;o) s_manga: my už jsme to probrali, slibuji, že příště přidám více slok. Noe1: díky. Skvěle jsi zakončil/a mou blbůstku, dám si ;o))) Sleeping: díky.

Noe1
15. 04. 2004
Dát tip
Tak ju, vytáhnout bílý z ledničky a jedu na mejdááán. :))) Dám si i za tebe. A kdybys byla náhodou někde kolem Kulaťáku, tak se stav :)))))

Marky2
15. 04. 2004
Dát tip
Noe nebudu, dám si bílé doma ;o)))

Fou_
15. 04. 2004
Dát tip
že vy tady chlastáte? a mě se nic neřekne! :))))

Sobě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru