Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Labyrint okolo nás

16. 04. 2004
1
0
785
Autor
Fuggi

 

Labyrint okolo nás - svet, v ktorom žijeme…

(Úvaha)


Konšpiratívno – expresívny južný exponent labilný na podmanivo deštrukčný paradox, súvisiaci s nekonvexným frustrovaným opisom. Dalo by sa povedať, že tento absurdný „blud“ má svoju logiku.

Ináč pozerám sa na to, akoby nielen z dvoch, ale dokonca z troch strán. Malinký kúštiček, ba, prvé slovo absurdity je vždy ten najväčší nezmysel, ktorý absurdný pisateľ môže absurdným spôsobom podať absurdne! Bla, bla, bla… nezmysly na entú! Nezmysly na entú???

Kedykoľvek sa vám stane, že máte strašný „kopec“ problémov. Aspoň sa to takto hovorí. No málokedy sa stretávame s tým, že by niekto o tom hovoril. O čom? To je vlastne jedno. Nepripúšťam však, aby sa hocikto z nás, respektíve z vás odvážil daný problém neriešiť. Je úplne jedno, akým spôsobom to praktizujete, hlavné je, že sa o tom hovorí, pretože o problémoch sa predsa musí diskutovať.

Ak poviem, že svet je plný, ja neviem, napríklad bohatých tulákov, či spokojných „azylčanov“, tak mi pravdepodobne nebude nikto veriť. Prečo?

Zasa na druhej strane, ak mi niekto povie: „Ďakujem, že si!“, tak tomu naozaj začínam veriť! Život je naozaj nevyspytateľný a len málokto si trúfne povedať, že on problémy nemal. Je to totižto nemožné.

Možno sa zdá, že som odišiel od témy, ale nie. Stále tu píšem o tom, jako to je. S čím sa vlastne stretávame deň čo deň. Veď napokon žijeme v 21. storočí a niet sa čomu čudovať. Raz sme tam a inokedy zasa tam, raz hore a raz dolu. Taký je život. A aký by bol, keby sme sa denne nestretávali s rôznymi prekážkami, ktoré nám osud podkladá pod nohy? Ja si to vlastne ani nechcem vedieť predstaviť!

Už od útleho detstva nás učia komunikácii, no pri nej to stále i končí. V poslednom čase už ľudia nenachádzajú spoločnú reč, čo nie je veľmi dobré. Málo percent populácie ľudstva si uvedomuje, k čomu to speje. K čomu vlastne spejeme všetci.

Skúšali ste prejsť po prvýkrát a hneď veľmi úspešne napr. loďou cez oceán, na bicykli 5 kilometrov bez znalosti bicyklovania. Skúšali ste vyhrať súťaž v tanci bez ovládania tanečných krokov, vyhrať tenisový tréning bez znalosti raketových úderov atď…

Nikto to nikdy nedokázal a ani hneď len tak skoro nedokáže. A presne o tom je aj celý náš život. Učiť sa celý čas, pracovať, tvrdo makať a zomrieť jako úplný „blbec“.



KayTee
16. 04. 2004
Dát tip
Jako alebo AKO úplný blbec? hm? Pekne spracované. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru