Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

High

16. 04. 2004
4
1
2767
Autor
Chick

Dlouho jsem přemítal jestli bych měl tento citát sem uvést nebo ne...vesměs bývá nepochopen...takže...zkuste se zamyslet třeba vám dojde co tím básník chtěl říct a jestli ne...TAK MI TO PRO SMYLOVÁNÍ BOŽÍ NEPIŠTE JO?! DĚKUJU...

 

...

 

KONOPÍ VÁM NEDÁVÁ KŘÍDLA, JEN SCHOPNOST LÉTAT...

 

 

 

 

 

 

 

chick


1 názor

jt
02. 05. 2007
Dát tip
pěkná blbost pěkně stará

m n o . . . t a k j e l i k o ž a p r o t o ž e p r á v ě l é t á m , a t o H O D N ě h i g h t a k t i d a v a m T R I P . . . . t o o t m a r : L O L t o j e p o v e d e n y !! :-)))

DoubiK
13. 01. 2005
Dát tip
to je nádhera TIP

Rubber
25. 11. 2004
Dát tip
ANo, jaxi tě pamatuji na kyberně, tento citát plně vystihuje tvoji dušičku... :-) Pozdravuj, pokud tam ještě jsi.. Guma.

otmar
05. 06. 2004
Dát tip
because of myslivci střílejí létající objekty :)

tanganika
31. 05. 2004
Dát tip
why drink and drive when u can smoke and fly :)

otmar
29. 05. 2004
Dát tip
ježto ortodoxní příznivec žití v realitě (narozdíl od žití v halucinacích, opicích apod.) jsem patrně nepochopil, tak nebudu psát více, snad jen, že konopí je výborným výrobním materiálem obuvi a dobře se uplatňuje i ve stavebnictví. Jinde nedoporučuji :)

Morasten
26. 05. 2004
Dát tip
aha, omlouvám se:-) trochu sem se spletla

Morasten
26. 05. 2004
Dát tip
aha, omlouvám se:-) trochu sem se spletla

Elanor
18. 05. 2004
Dát tip
_Birkoff_ : hmm, schade no a my se všici tak moc těšili:(((( ale tak to snad vyjde příště...

Elanor
17. 05. 2004
Dát tip
víš já jsem měla ráda toho člověka před tím, ne tohohle, terým jsi se stal... Veselý a pravdivý. Ale teď nevím co je pravda a co lež. Kdy přastáváš hrát to své věčné divadlo a kdy jsi skutečný. A poslední dobou jsi pouze herec. A já chtěla přítele ne divadelní figurínu! Hra co se pořád opakuje začíná nudit a já to samé nedokážu sledovat...proč nejsi jako dřív? Co tě změnilo? pátrala bych po tvé duši a vrátila Ti jí ale stojí to teda za to?

Chick
13. 05. 2004
Dát tip
Ne bohuzel:( je ze mě ta stejná osoba která přemýšlí nad světem a neuspokojuje se tím že svět se pořád otačí. Nic se mnou není. Nikdo mě zatím nepochopil. Upřípmně je mi to líto, leč věz že já tě mám rád hrozně moc i když ty ne:) A to hlavně z toho duvodu že MAS SVUJ NAZOR jestli me rada nemas nebut me je to fuk... (kratce odpovězeno)

Chick
13. 05. 2004
Dát tip
TO BEUTY...ani ne spíš je to takový pokus o obranu před sofisty.Příkladově Stvn mé dílo kritizoval a když sme se hadali informoval mě maly princ od antone saint exuperiho je ubohá knížka pro děti kde moudrosti nadzbit moc není... a co se tyče citátu...tak věz že o smylování není

Elanor
05. 05. 2004
Dát tip
hmmm... Zajímavé, stává se z Tebe nová osoba? Která začíná přemýšlet nad světem a nespokojí se s tím, že se s ním svět pouze otáčí? Co je s Tebou? Přestávám Tě chápat a přestávám Tě mít ráda...

KayTee
16. 04. 2004
Dát tip
klub

Morasten
16. 04. 2004
Dát tip
sleeping:nepíše se náhodou "smilování"? Chiku,sem ráda že konečeně napsal.a citát je dobrej, akorát eště dodám:létájí naše smysly,a votom to je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru