Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temná brána

17. 04. 2004
0
0
603
Autor
Dari

po informaci,že můj kamarád umřel

Jakou máš tvář? Proč se mi skrýváš, když tě chci konečně poznat? Chci se vrhnout do tvé náruče a navždy být tvým temným služebníkem. Strážit klíč od brány. Od brány, která je jediným bodem mezi zemí a stínem. Temným pláštěm zahalovat jasné oči a našeptávat o vzdálených místech. Kleknout na kolena a žádat o odpuštění. Proč to není sen? Proč v rohu vidím tvou tvář ozářenou pouze svíčkou? Proč máš zavřené oči, proč se neusmíváš, proč mi neřekneš, že pouze sním? Chytám tvou chladnou ruku a doufám, že mě pevně stiskneš, otevřeš oči a zapomeneš na Temnou bránu. Ale už jsi prošel a odtud není návratu. Přesto se chci stát jejím strážcem, abych se pokusila o nemožné, abych ji mohla nechat potajmu otevřenou a ty jsi mohl proklouznout zase ven ze země stínů.
Desiré
21. 04. 2004
Dát tip
No jediné co se mi na tom líbilo, byla myšlenka ...

bezmozek
17. 04. 2004
Dát tip
R.I.P.

Země stínů je mimochodem zajímavé určení... Requiescere in pace

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
Rest in peace ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru