Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Včera na rock festu na Výstavišti

27. 08. 2000
0
0
758
Autor
Psycho

Přišla jsem tam až večer...

Už kousek od hlavního pódia týhle akce byli slyšet „taneční rytmy“ Muchowa a jeho kolegy DJ...Pěkné, ale moc klidné na můj vkus...Vzdálila jsem se proto dál a po chvíli jsem se vrátila na gang-ala-basta...říkají o svém stylu trip rock...nikdy jsem to neslyšela a tak nemůžu ani srovnávat. Každopádně Gang..znám už delší dobu, spíš slyšela jsem je víckrát než jednou a myslím, že jsou dobří, snad i víc než jen dobří...Nálada squelá, ale moc málo pohybu...na rychlý rytmus pomalé tempo posluchačů...málo hopsání...snad jen úspěch ve zvednutí se ze studené země a postup dokonce až k pódiu...když se publikum trochu rozskákalo Gang...skončili s vystoupením...Poté dlouhotrvající pauza s houpavými tóny pro mě neznámé kapely a pak už jen zakončení v podobě Colorfactory...perfektně uklidňující a na závěr večera nejpříjemnější zakončení... Shrnutí??? Kdo tam byl ví...
Merle
28. 08. 2000
Dát tip
no na reportáž dost slabé... když už nic jinýho, tak reportáž je pro ty, co tam nebyli...

Slunce
27. 08. 2000
Dát tip
ja tam nebyl, ale pral bych si abych byl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru