Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jízda

27. 08. 2000
3
0
2531
Autor
Koom

Letím pajckou z kopečka, kolo pěkně sviští, když tu vidím tvorečka, vedle cesty piští. Brzdy jenom skřípají, málo toho svedou, černé vdovy potají, svoje sítě předou. Bicykl se naklání, dá se říct že padá, moje srdce bouchání, jenom težko zvládá. Obličej se k vozovce, nenápadně blíží, kapka v oční rohovce, ovládání ztíží. Po asfaltu prstíky, jak zmrzlina kloužou, zase znova od píky, růst svůj začít múžou. Vzorek co se na hory, náramně mi hodil, v tomhle malém tvorovi, jako kdyby škodil. Nebudu vás napínat. řacha jako kráva, museli mne seškrabat, stejně tak i páva.
Tadeáška
09. 11. 2000
Dát tip
KAT blbě

Katerina
28. 10. 2000
Dát tip
:-))) Jak se pise na klavesnici bez prstiku???

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle mě naproto odrovnalo - hlavně to "řacha jako kráva."

zirafka
15. 10. 2000
Dát tip
na blbůstky tě koukám užije :-) ale že ti jdou :-)

JiKo
12. 10. 2000
Dát tip
To je dobrý :-))) Akorát nevím jestli černá vdova plete sítě, řekl bych, že moc né :-))

PS
31. 08. 2000
Dát tip
:o))) Tohle je sice docela dlouhé, ale vůbec to není na škodu, jen tak dál! :o) Ť (můj skromný názor - diakritika je tu na škodu, ty čárky na konci řádku nenechávají prostor a vypadá to, že má autor problémy se slovosledem - i když pro zachování rytmu je to nutné, ale stačilo by to napsat bez čárek a dojem by byl lepší)

Merle
30. 08. 2000
Dát tip
:))) není to zlé...

Slunce
30. 08. 2000
Dát tip
měls helmu?.....si jo, jinak bys nepsal tydle skvele blbosti....tip

Ferda
28. 08. 2000
Dát tip
...a pěkné

Lee
27. 08. 2000
Dát tip
hň hň... chudák páv... :o))))))

Tadeáška
27. 08. 2000
Dát tip
Veselé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru