Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čmelda

28. 08. 2000
2
0
2650
Autor
Koom

Ćmeláček bzučáček oblétá kvítky, očkama nevidí uzounké nitky. Pavouk jak noha v houštině sedí, na svoji obět neslyšně hledí. Za městem hrají si dětičky na babu, čmeláček nedává pozor si na hlavu. Rána jak z děla, větví to otřáslo, pavouk má dilema: na tuk či na máslo. Křídlatý tvoreček se ale nevzdává, s průhlednou tkaninu bitku si rozdává. Nápad že nedobrý v hlavě mu nastal, pochopil když před ním masožrout povstal. Predátor blíží se ke svojí oběti, brundibár prosí ho: mám ženu, tři děti. Nic ale nezmůže to jeho volání, pavouk se raduje, to bude přežrání. Obrovské tesáky v kůži se zaboří, bzučáček v amoku z bolesti zmagoří. Cuká se svíjí se, co ale z toho, na světě nezbývá mu vteřin mnoho. V poslední chviličce smrti se oddává, tělo své bezvládné pavouku předává, Slzičku proň nikdo uronit nehodlá, matička příroda se na něj vybodla. Tak končí povídka o slepém hmyzu, zbyla z něj jedine kapička slizu.
Kastel
11. 09. 2002
Dát tip
dost dobrá :o) T

Šťovík
25. 12. 2000
Dát tip
teda....ja vedela..proc nemam rada pavouky...tohle me utvrdilo....tri deti..a s nim to nic neudelalo...hm....darebak jeden...jeho asi zadna nechce..tudiz nema deti..nema k nim vztah...hm.... ja vim..proc pavouky zaslapuju...:-)))pekne:-)

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Možná bych spíš napsal : "matička příroda na něj se vybodla.", znělo by mi to líp. Dost dobrej námět. Píšeš trochu jako Grim nebo Kombajn. Merle : Taky bych chtěl umřít s pointou - ale ono to nejde. Souhlasím s tebou.

Tadeáška
09. 09. 2000
Dát tip
Tvůj boj

Tadeáška
08. 09. 2000
Dát tip
Tak od toho se distancuju.V mém předvolebním programu jasně stojí UMÍRAT ALE S POINTOU !

Merle
08. 09. 2000
Dát tip
Tadeáška: to máš smůlu, volím Dogyho ;-))

Merle
07. 09. 2000
Dát tip
Tadeáška: ale je to naprosto běžný až většinový... kromě toho umírat s pointou nebolí o nic míň, jen se to (možná) NEZDÁ tak zbytečný

Tadeáška
06. 09. 2000
Dát tip
Umírat bez pointy bolí

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
Tadeáška: umřít s pointou je pro mě příliš vysoký cíl (na to sem moc malej básník). Prostě mě ten konec jen trochu zklamal...

Tadeáška
02. 09. 2000
Dát tip
Teda Merle SLIZ pro tebe není pointa? Počkej až se budeš rozkládat a někdo to o tobě řekne.Umřel bez pointy - SLIZ!

PS
01. 09. 2000
Dát tip
Mno, jak jsem si dal tu práci a soustředil se, tak vidím ,že ti tam vlastně chybí jen dvě čárky... :o) ...pochopil když před ním masožrout povstal. Tu má být čárka před "když". ...Cuká se svíjí se, co ale z toho, A tu po "cuká se" má být taky čárka. ...tělo své bezvládné pavouku předává, A tu ses překlepl - tam měla být tečka (anebo malé písmeno na dalším řádku :o). A chybějící háčky nad písmeny pomíjím... (Taky je furt ta možnost psát to bez čárek a teček, to je na tobě, ale chce to cit.) Ale básnička je to fakt pěkná. :o)

PS
31. 08. 2000
Dát tip
Proto je to blbůstka, že jsou tam primitivní rýmy, ale tady nevadí, ta báseň je tím, čím chce být, lehká, hravá, krvelačná. :o) Dávám tip. Ale zas je škoda těch čárek a teček... Dávej si na to bacha, kazíš naprosto zbytečně dojem.

Koom
31. 08. 2000
Dát tip
Myslis, ze by mela byt tecka za za 4 radky?

Merle
30. 08. 2000
Dát tip
tahle je ještě lepší... jen ten závěr by snesl nějakou pointu...

Vio
30. 08. 2000
Dát tip
Ty rýmy!!! No dobře - blbůstka... nevzdává, rozdává. oddává, předává,

Lee
28. 08. 2000
Dát tip
chudáček čmeláček... tomu říkám neúprosný zákon přírody... roztomilé

Ferda
28. 08. 2000
Dát tip
jen houšť!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru