Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

epilog.

25. 04. 2004
4
0
1822
Autor
BooB

ticho

prach

a na kolenách

odpusťte mi prosím


Leata
12. 06. 2004
Dát tip
šmarjá, nějaké depresivní období, ne?

že_by
24. 05. 2004
Dát tip
ale přece není tak smutno, jak Tě znám, ne?...

STRABA
20. 05. 2004
Dát tip
V poslední době nějaké smutné, ne? Dřív sem Ti skoro záviděl...

že_by
12. 05. 2004
Dát tip
naděje ... zmar ... smíření ...nejsem si jistá... nutí to přemýšlet... a to je dobře... ...a stačí tak málo slov (dobře, že sedím, protože jinak bych si před Tebou musela sednout na zadek) (pro všecnny tři tip)

BooB
26. 04. 2004
Dát tip
moznoze Ti, romi, pomoze, ze je to spolu s pred a po trilogia, ale je mozne, ze aj tak Ta to neoslovi - to je normalne :)

romi
26. 04. 2004
Dát tip
Ne, to mi nepomohlo, ale stejně děkuji... Myslím, že jsem si ji vyložila nějak sama a po svém... a docela se mi ten výklad zdá.... ...to, co mě donutí přemýšlet, zasluhuje....tip. ticho prach a na kolenách "odpusťte mi," prosím nebo....? ticho prach a na kolenách "odpusťte mi, prosím" to první se mi líbí víc.... A sakra, někdy přemýšlím moc :-)))

Dero
25. 04. 2004
Dát tip
Spíš miniaturka ... taková pocitová a křehká. Prosím - nelamte ji.

romi
25. 04. 2004
Dát tip
...? jsem mimo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru