Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neuskutečnitelná cesta na Jih

28. 08. 2000
2
0
966
Autor
(_)

já vím...je léto. Jenže všechny kaštany u nás jsou už opadaný...a mě je najdenou nějak podzimně.

Jen malá chvíle - snad pár nedělí zbývá tvým křídlům do odletu. Vezmi mě sebou ptačí příteli, chci také půjčit křídla větru. V náručí si nás pochová pak cestou k moři doprovodí kde obloha je nachová, sůl moře šplíchá v sladkovodí. Sebou mě vezmi cestou k jihu vzduch v peří se nám zavlní letadlo nechá v nebi rýhu krví se v chvilce naplní... Nechceš mě vzít? že křídla moje jen na dně duše skryté mám? Mám v očích dálek nepokoje!!! že nestačí to?! Tak leť sám...
Fée
12. 05. 2002
Dát tip
Je to úžasný, moc.........a ještě víc

Popelka
15. 03. 2001
Dát tip
máš zvláštní dar pro verše, v tobě se samovolně tvoří, a tolik nápadů !

Mahoney
30. 08. 2000
Dát tip
moc hezoučné... já to típnu, ju? PS by hnidopich: já bych spíše bral s sebou, ale to jen tak mezi náma, nenech se tím rušit :-))

Vio
30. 08. 2000
Dát tip
Krásné... taky mám jednu ptačí lítací :-))) sůl moře šplíchá v sladkovodí... to se mi moc líbí.

Lyryk
29. 08. 2000
Dát tip
sakra fajn!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru