Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naděje

25. 04. 2004
2
0
2374

naděje by měla umírat poslední, ale často vyhasíná dřív než mi

Co se děje za zázraky,

            Proč probouzím se z dlouhého spánku,

Snad v temné moci jsem, kdo ví…

Snad lepší zítřky na nás čekají

Proč vidím v tvých očích slzy,

Neboj,není čeho se bát,

Zima je dlouhá, však na jaře se budem smát!

 


synáček
17. 08. 2004
Dát tip
Je milá... T*

taky mě to koplo, ano :-) Ale na druhou stranu je docela zajímavý text to pod tím... :-)

j_i_r_i_k
12. 05. 2004
Dát tip
Nadějě umírá s posledním... A jsem fakt jediný, koho koplo do míst nejcitlivějších (ano, centrum pro rodný jazyk) poslední písmeno prologu? Na to mám zas alergii já (ale uznávám, že se to s předchozími alergiky nedá srovnat)...

Hermann
09. 05. 2004
Dát tip
Mám chuť Ti do očí povedať..Neboj, jar je krásna, ale zima je nato aby po nej prišla jar........Hermann tip

Seregil
05. 05. 2004
Dát tip
taktéž alergik.... na kvetoucí břízy... Co se týká básně...Téma naděje je hodně ošidné... příliš ostře říznuté..... moc na přímo hozené.... i výběr slov mi připadl nešťastný... hlavně poslední verš... Tak asi tak...

no vidíš, já alergii na nic nemám, snad jen na lidskou blbost a slepotu!

Besuhoff
26. 04. 2004
Dát tip
Já mám alergii na trávy, alespoň to vypadá, že pláči dojetím. :-) začnu od konce: "bát/smát" mě vždycky urazí. Vnímám to jako podvod na čtenáře. Fuj. Myslím, že pokud používáš diakritiku, neměla bys dávat Velká písmena veršům bez ohledu na pravopis. "lepší zítřky".... jůůůůů, jestli to není parodie, pak nevím, nevím aha.. že je to parodie na sentimentální veršovánky... pokud ne,... pak nápad není špatný, ale příliš okatě "tradiční" zpracování.

Kryton
26. 04. 2004
Dát tip
ja jsem alergicky na pyly. alergicky astma. kdyz louky zacinaji kvest, zacina peklo :o( vis jaky to je, kdyz si "basnik" nemuze privonet ke kvetine? je to smutny... ale bud rada, ze jsi v poradku :o)

Kryton
25. 04. 2004
Dát tip
s alergii by te smich presel :o(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru