Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

26. 04. 2004
0
0
1592
Autor
VioletCherry

Mám zde pro vás pár citátů, které jsem sama vymyslela, nebo odvodila a kterými se řídím...

Pravá láska je jen jedna, a ta je nekonečná!

 

Láskou zvládneš všechno, dokonce i krutou pravdu.

 

Láska prochází nejen žaludkem, ale také přirozením. :-)


LucyH
13. 07. 2004
Dát tip
:) ? Zajímavé ? :)

Narriel
07. 05. 2004
Dát tip
Noo...S tím třetím nesouhlasím, ale máš pravdu, něco na toma si bude... Dokážu si představit lásku bez sexu, ale pokud se ti dva milují a chtějí se mu věnovat, rozhodně bych nehledala důvody proč ne...;-) A ad ten první...První láska je jen jedna...Ale druhá i třetí taky :-) !

sk8ergirl
05. 05. 2004
Dát tip
No upřímně - s těmito citáty absolutně nesouhlasím, protože myslím, že to buď není pravda anebo je to absolutně povrchní!!! 1. citát....kdes na to přišla??? 2. citát....to je s prominutím absolutní nesmysl....ať už miluješ nebo jsi milována, tak to občas ke zvládnutí pravdy nestačí... 3. citát....to nemyslíš vážně, o tomhole přeci láska není!!!

peezio
01. 05. 2004
Dát tip
Upřímně - všichni tím prošli - životu někdy porozumíš. Avšak na to kolik Ti je - ten poslední svou podstatu splňuje.

Zvěruška
30. 04. 2004
Dát tip
Trochu jednoduché, nemyslíš? Nejen, že se člověk nad těmito citáty nezamyslí, ale zřejmě ani i nepozastaví...Teda v mém případě určitě...

Isaak
28. 04. 2004
Dát tip
MeTB: ten první názor moc hezky podán.

Morasten
27. 04. 2004
Dát tip
s prvními dvěmi nesouhlasím, se třetí jen částečně

Narvah
26. 04. 2004
Dát tip
jak můžeš vymyslet citát? když něco odvodíš, není to spíš odvozenina? ty se tím řídíš? to je ale strašný! první láska je plná vlastního egoismu, nekonečná je jen ta omezenost, která ji provází. láskou zvládneš krutou pravdu? co je to za nesmysl? poslední věta svědčí o tvé přízemnosti: ukazuje tvé chápání lásky. violet cherry - vlastně i v tvé přezdívce je ta povrchní stylizace...

ostrov
26. 04. 2004
Dát tip
nekonečná? to jako že se mi o to Bůh postará?

chalmin
26. 04. 2004
Dát tip
cituji: "Mám zde pro vás pár citátů, které jsem sama vymyslela." ..to je nekonečně úchvatné, tohle jen tak někdo napsat nedokáže, jsi mistr svého oboru, ptám se sám sebe, je to vůbec pozemské?..

johanne
26. 04. 2004
Dát tip
mooooc hezký neboj, myslím to ironicky :>

KayTee
26. 04. 2004
Dát tip
klub citátů ...mimochodem s prvním nesouhlasím

machal
26. 04. 2004
Dát tip
Jako citaty to není zlý, ale řídit bych se tím nemohl :)

MeTB
26. 04. 2004
Dát tip
Víš, kde končí láska, která prochází žaludkem? Láska jsou prostě dvě ega, která na sebe míří pistolemi. Ty citáty jsou jako z pohádky. (to jsem taky vymyslel sám :-) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru