Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zklamání v lásce

30. 08. 2000
2
0
3095
Autor
jester

raději žádný..jen na zkousku

Zklamání v lásce Vím, že odešlo.. a nevrátí se zpátky.. hrdě a vzpřímeně, i když krok vratký, a přesto, že nemělo to tělo tak bolelo to, snad duši to mělo …… A nemělo to hlas, a nebylo to zdání.. To něco co bez zalévání, bez humusu a znenadání vyprahlá půda či oblaka plodí A jako kormidlo, na opuštěné lodi, která se bouři ještě brání si do přístavu najíti chce trasu.. a nebo do oblak jak na Pegasu rozlétnout chce se pozlaceným ránem poslední splnit přání.. ač ví, marné že je to klání, zklamání v lásce že se nikdo neubrání…
jester
22. 09. 2000
Dát tip
No jo.. vim, ze holt nejsem porad na urovni..))

ilra
21. 09. 2000
Dát tip
od Am. Jeste trosku lip a mas ho))

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
Vio: tvoje úprava je lepší, ikdyž nevychází...

Bodlak
31. 08. 2000
Dát tip
vyprahlá půda či oblaka plodí nemas tam preklep?...ja tomu nerozumim....((

Mahoney
31. 08. 2000
Dát tip
a mě se to čte dobře a moc se mi to líbí (asi že to oslovuje) takže Píp

Vio
31. 08. 2000
Dát tip
Moc jsem to nepochopil. Jinak viz. Tynic. Malá ukázka, jak to slyším já: ač ví, že marné je to klání, zklamání v lásce nikdo se neubrání…

jester
31. 08. 2000
Dát tip
chapu vsechny, je to tam trochu pomotane vyznamove..to se mi nekdy stava..) Diky ale za precteni stejne..pokud jde o rytmus.. take mozn8 trochu uprav by sneslo, ale zalezi na prednesu.. a Merle je asi v tom skoleny.. DIK..VIO/ i za vylepseni..

Tynic
30. 08. 2000
Dát tip
Vylaď zvuk, nějak se mi to špatně četlo...

Merle
30. 08. 2000
Dát tip
zbytečně dobré.... a mě se to četlo dobře

Stevenson
30. 08. 2000
Dát tip
hmmm.. tak jeste chvili necham.. dik za cteni..

Tadeáška
30. 08. 2000
Dát tip
Chvíli se čte dobře chvíli ne ale četla jsem tak pětkrát než ... Takhle navečer si radši odlehčím. Je tak halb and halb

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru