Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básník

02. 05. 2004
3
0
2839
Autor
Merlita

Omlouvám se těm, kteří čtou podruhé, poprvé mi nějak zmizel z databáze. Nevím proč.

Básník

 

Znám jednoho,

hraje si se slovy

jako s plastelínou,

aby nebyl sám.

 

A když je,

lehne si do vany,

zaklínaje samotu

do bublin

kolem sebe.

Z každé

pak vznikne

barevná pohádka

pro děti.

 


Milé...

Dotek
29. 12. 2004
Dát tip
Ty bubliny ve vaně kolem sebe si dělá sám? :-)))

Merlita
29. 12. 2004
Dát tip
Nooo, já nevím, myslím, že na to existuje pěna, ale při nejbližší příležitosti se zeptám :o))

Dotek
29. 12. 2004
Dát tip
Myslel jsem, že má básnické střevo :-))

Merlita
29. 12. 2004
Dát tip
Přemýšlela jsem už o ledasčem, pokud se jeho týká, ale o vnitřních orgánech ne :o))

Dotek
29. 12. 2004
Dát tip
To nemůžeš rozebírat až do morku kostí jinak z toho zbude prd :-))

a když je a když není zaklínaje samotu utopil se v rozednění tvořil báseň pro Otu t. celkem pěkná blbostná blbůstka

Merlita
04. 12. 2004
Dát tip
Nápodobně, děkuji :o))

nejni zač :o)

Beatles
25. 11. 2004
Dát tip
Velmi dobré

Merlita
30. 08. 2004
Dát tip
Lučte se se životem! Hluboká noc. Hodina s půlnoci. Září kulatý měsíc. Chvíle zralá pro přání. Romantika na n-tou. Mně je špatně. Najednou vím, co prožívá vrah osnující zločin. Svítí úplněk a já přemýšlím o jistém trojúhelníku! Chystám se vymazat jeho odvěsny. Trestuhodné! ... Houby měsíc! Jedno velké O uprostřed temného snu O jako On a Ona. Dvě O Vedle sebe. Ležatá osmička! Nekonečno. Pěkně tomu rozevřeme úhly. Jen počlejte! Útvar se zhroutí. Neúprosné zákony geometrie! Jenže ejhle. Energie se neztrácí. Zase jiné zákony. Bude z toho úsečka. Taky není k zahození Hlavně není kulatá. Neponouká ke zločnům A má jen dva body. Obětuji svou hlavu? Uvidíme. Rozhodnutí padne ráno.

Merlita
30. 08. 2004
Dát tip
Oops! Ta slova nad jsem přiřadila ke špatné básni, patří jinam. Prepáčtě.¨ Ad Ami: je pravda, že se tam nehodí, ale mně se od toho adresáta líbí občas víc, než dokoli jiného, což on ví. Na základě jedné takové věcičky tohle vzniklo.

Bacil
04. 05. 2004
Dát tip
Merlítko, jestli já umím udělat Ti radost, tak Ty po čertech umíš mi to oplatit. Jsi sluníčko z nejsluníčkovatějších. Děkuju.

Amanda
04. 05. 2004
Dát tip
Zacina to skvele, nostalgicky to plyne jen ta pohadka pro deti mi tam tak uplne nesedi... ale je to moc fajn prijemne prekvapilo :-))

Bacil
03. 05. 2004
Dát tip
Jů to je hezoučké... chtěl bych umět psát jako Ty - nebo jako ten básník...

Merlita
03. 05. 2004
Dát tip
Proklí, a kteřípak.... ? počkej, budu chvilku přemýšlet... ,ale ne, nějaké ty iluze si mudím nechat... :o)) ¨ ad Maxima: Vďaka :o) Bacile, na tom je tolik vidět, jak jsi mi chtěl udělat radost....., samozřejmě, povedlo se:o)) Víš, že tě občas zbožňuju?:o)) Víš.

Prokletí
02. 05. 2004
Dát tip
Merlit, bacha na ně, básníké jsou děsná verbež ;o)))) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru