Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč mají zebry pruhy

02. 05. 2004
6
0
3411
Autor
andromeda

Pro děti.

obrazek [http://www.konpolski.pl/Wokol_Koni_7/42.jpg]

 

Před mnoha lety vypadaly zebry jako docela obyčejní koníci. Vůbec se od nich nelišily. Až jednou jeden zebřáček - budeme mu říkat Zebřík, se rozhodl, že už nechce vypadat, jako všichni ostatní. Přemýšlel, až jednou:  Zaslechl velký dusot kopyt a přes zvířený  prach ani neviděl. Co se to děje?  Celé zebří stádo se dalo na útěk, ale proč? Už to vidí, v dálce se objevil hladový tygr!  Náš hrdina Zebřík neměl ani sílu utéct, tak moc se strachy rozklepal, že zůstal stát a jen se přikrčil a  schoval do trávy. Tygr si ho naštěstí nevšiml a uháněl dál za stádem. Už to mám!....řekl si Zebřík... To je ono!!! Mít tak pruhy, jako tygr! To by ostatní zebry koukaly! A tak poprosil zvědavé opičky na stromě, aby mu potřely srst. Černé pruhy z bláta a hlíny, bílé pruhy z kokosového mléka. Zebřík byl spokojený. Dlouho se vzhlížel v hladině jezírka, jako v zrcadle, pak se šel pochlubit všem zebrám. Ty mu pruhy záviděly a  tak moc se jim zalíbily, že se po našem Zebříčkovi opičily, až jim to zůstalo. No a od těch dob mají zebry po těle bílé a černé pruhy.....


maia
23. 05. 2004
Dát tip
;-) *

Hermann
11. 05. 2004
Dát tip
Toto je milé a dobrý nápad!!! Hermann tip!!

vesuvanka
08. 05. 2004
Dát tip
To je moc hezke, detem se jiste bude libit. TIP

cmukina
03. 05. 2004
Dát tip
to je tiez peknucke......*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru