Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr

30. 08. 2000
0
0
3725
Autor
Olí

Milí Písmáci a Písmačky, milé Písmenky a Písmenci, pokud Vaše básničky nebo povídky nějak souvisejí s trampskou tématikou, můžete je publikovat v trampském klubovém a slezinovém (upozornění pro rockery: to nemá nic společného s vnitřními orgány) časopise Vítr. Vítr si můžete prohlédnout na www.magica.cz/Vítr/Index.html. Svoje díla můžete adresovat Frenky Dlouhánovi Patašonovi na zeushrom@razdva.cz. Vaše Olí
Merle
14. 09. 2000
Dát tip
Rivi: pošlu na tvoji paměť malý nafukovací kouzlo... a tvýho zkoušejícího Trochu Lepší Náladu. Paladin žehnej tvýmu učení ;-)) Saša: První jsi byl ty. Čest (radost taky) je na mojí straně...

Rivka
13. 09. 2000
Dát tip
Já a vysmívat se? Nikdy:c) (Ale FAKT jsem to myslela vážně...) BTW: musím se učit - a to ani ještě nevím, jestli mi nezavřeli zkoušejícího...:)) Skutečně MUSÍM (37 knížek na přečtení...):)

Saša
13. 09. 2000
Dát tip
Merle - díky za ... sekundování když jsi primus?, za ... doplnění když jsi originál?, za ... dialog - to je snad ten správný výraz ... takže dík... Rivka - dík a držím palce ...

Merle
07. 09. 2000
Dát tip
Rivi, kdybych tě neznal, myslel bych že se mi vysmíváš... ne že bych si to nezasloužil. ;-)) BTW: nepojedeš příští výkend na ten Říp, že bychom konečně spláchli pár těch piv, co ti dlužím?

Rivka
06. 09. 2000
Dát tip
Sašo - strašně ráda tě tu zase vidím:) Merle: :)))))))))))))))))) TO JE GENIÁLNÍ!!!:)))))))))))))

Saša
05. 09. 2000
Dát tip
vějou ti vlasy rusalko z krásy hladí tě vítr po tváři chladí ti tělo by nebolelo splín mizí líp než s cukráři ... koníčku hyjé tak toulej se dál řeka nám omyje prach změň svoje kroky v divokej cval těším se na rodnej práh ... :c)))

Merle
05. 09. 2000
Dát tip
šašašovi: u opasku věrný nůž vojska svršky zelené na kytáru zahraj už a neříkej mi, že teď ne kanady i s kloboukem pod krkem mám šátek paďourům se obloukem vyhýbám vždy v pátek v sobotu však z osady sezve pardy jasný zvon. Na paďouří poklady pořádáme velký hon :-)))

he_man1
02. 09. 2000
Dát tip
vy se tady pořád všichni bavíte jen o vítru.Na trapskou tematiku se taky dá něco složit!

JiKo
01. 09. 2000
Dát tip
tak napište vichr tam se píše krátké i

Merle
31. 08. 2000
Dát tip
poněvadž nemám kanady a neznám písně z pamp.... ;-))

Olí
31. 08. 2000
Dát tip
Jo, jorel má pravdu - Vítr v adrese je správně Vitr.

jorel
30. 08. 2000
Dát tip
v adrese se nepisou dlouha pismena...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru