Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Perchtino vidění

04. 05. 2004
3
0
3231

Od autora Perchta doporučuju: - Zuzanina svatba - Vědecký pokus

Zuzana má dnes veliký den. Chce se líbit, usmívá se, ale neutají přitom své obavy. Najednou cítí, že již není sama. Slyší, jak někdo uvnitř jí říká:
“Jsem tu místo něho a jen na skok“.
Vnímá jeho úsměv, i když ho nemůže vidět. Zuzaně se to nějak nelíbí, ale zatím nic neříká. Chtěla přece Maxe. Náhle zjišťuje, že je vzrušená.
“Tobě to nevadí?“ slyší udivený hlas.
Zuzana si chce povídat, ale už to nejde.
Quiproquo se nekoná.
Elyn, už mám půlku za sebou. Sláva:-)

Elyn
08. 05. 2004
Dát tip
:)) hlavně to neodflákni :)) kvalita lépe než kvantita;) já jsem na tebe ale zlá :)) Hlavně to přežij...;)))))

Zatím se na mě nikdo nevrh. Čekám to ale každou chvíli.:-))

Uf, každý den jednoho písmáka? Je to dřina, chlape, budu muset zvolnit.:-)

Elyn
07. 05. 2004
Dát tip
jsi docela dost dobrej, Vykradači... tohle je nevděčný povolání, každý dílo tě může něčím nakazit... Přežiješ vůbec? aspoň do desítky? :)

Do desítky? No to je teda výzva. To abych honem začal číst víc písmáků, aby bylo z čeho vybírat.:-))

Elyn
07. 05. 2004
Dát tip
:)) ne, já myslela, že to máš v úmyslu, ale jinak se nenech rušit ve svém tempu, ona je to docela zabíračka..;))

To, že Max a Zuzana existují je jasné. O nás dvou již Goethe psal.:-)) Perchto, v krátkých legráckách alá někdo musím použít to první, co padne bez přemýšlení do oka a je to dostatečně atraktivní. Nemůžu zobrazovat jinotaje a mnohovrstevnost tvých vyprávění. Je to podobný, jako s karikaturou.

StvN
06. 05. 2004
Dát tip
Máš co dělat, Písmáků je víc než dost.

Perchta
05. 05. 2004
Dát tip
když tě tak čtu, jímá mě jemná hrůza ...tohle sis vzal ty, co asi tak čtou ti ostatní a přece Max taky existuje, jeho fotky jsou na totemu :-)))

Snad jo, neumím dobře dávat avíza.

Perchta
04. 05. 2004
Dát tip
dík za avi, s_b a co v hrobě, je útulno? ...už jsem chtěla všechny svoje věci stáhnout z netu, ale teď?

Nic nestahuj, todle máš ode mě dárek do svý knížky o Maxovi. Neboj, nebudu chtít honorář, i když je to literární skvost, který tě jistě obohatí. Škoda, že si nemůžu dávat tipy, hned bych si ho tam šoupnul. :-) V hrobech se najde spousta věcí, je tam fajn. Jen je vytáhnout na povrch.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru