Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Splín

07. 05. 2004
1
0
1990
Autor
1Agatka


Potichu hraje Kukulín
dávno už odbyla hodina duchů
a na mne opět padl splín
láska a milování eunuchů

Část mne je amputována
už nejsi, nemám Tebe
jsem se sebou a sama
peřina jako hrob zebe


Bez kněze, bez rozhřešení a posledního pomazání
výstřely do Tebe – mojí duše ukamenování

Seregil
15. 07. 2004
Dát tip
.. ne toto ne....... škoda rýmování... mohlo to vyznít jinak...

Pisces
08. 06. 2004
Dát tip
To první se mi líbilo víc, připadalo mi to propracovanější a (po)citovější...

1Agatka
14. 05. 2004
Dát tip
No, já nevím Davinči, ale hrom spíš zní, burácí atd - ale nezebe a nestudí. Vždyť by to změnilo význam. Té noci nebyla bouřka. Ale měla jsem zimnici. Rýmy hrozný? Nerozumím...co to znamená, jako že se to nerýmuje? Myšlenka hrozná? Možná můžeš mít jiný myšlenky, když máš jiné zážitky a formoval Tě jiný život...jsou to mé myšlenky. A pomáhají mi dostat se z toho, co se mi stalo. Ta báseň, když jem jí během pár vteřin napsala, vznikla v noci, a potichu zněla hudba - Kukulín...a myslela jsem, na to, co se mi stalo...a napsala jsem přesně to, co jsem prožila. Není tam nic vymyšlenýho. Napsala jsem od té doby i jiné věci ... ale některé z nich už nebyli napsány v jednom okamžiku a tak přesně, že na tom nelze nic změnit.

Sněžka
10. 05. 2004
Dát tip
Člověče, máš tu dvě věci, obě děsně smutný, mrtvý, studený... Snad taková nejsi v životě. Dílko se mi ale celkem líbí!

sk8ergirl
08. 05. 2004
Dát tip
No tak možná že se rýmy trochu nepovedly, ale tohle dílko je asi takový spíš pocitový, takže nepovedené rýmy odpouštím a chápu...

Taky to chápu a myslím, že si to tip zaslouží...t.

Bagg
07. 05. 2004
Dát tip
rýmy hrozný, myšlenka taky, nápad...

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
nezaujala...

Davinči
07. 05. 2004
Dát tip
peřina jako hrob zebe peřina jak hrom mne zebe - nezní to lépe ????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru