Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak na gorilu

01. 09. 2000
7
0
3310
Autor
jester

No.. ona je to vlastne take basen epicka.. ale to byste nespolkli..))

Jak na gorilu. Jednou takhle časně zrána, (po party mi bylo bídně) koukám ven a Kriste Pána na stromě venku si klidně gorilák ve větvích sedí. Nevěřícně mnu si oči A on na mne také hledí.. Co když dolů s větve skočí ? Po poradě se svou ženou zveme rychle do bytu, službu nově založenou, gorilího odchytu. Obava mě trochu jímá, když od auta mladík kráčí. Hůl a flintu v ruce třímá, u nohy mu pit bul kráčí. Hlavní věc, že pomoc tu je, Na můj pohled udivený mladík klidně vysvětluje, proč je takhle vybavený. Želízka z kapsy mi podá a pak flintu, při výkladu „až ji z větve klackem shodim, vy se chvilku držte vzadu. Ten pes po opici pude, a když na ní rychle skočí, všimnete si jak to bude, na pohlaví zaútočí. Gorilak si bude chtíti to pohlaví ubrániti a jak zkříží ruce, vite ? želízka mu nasadíte.. A ta puška, dodá k tomu potřebná je velice, kdybych já spad z toho stromu, dříve než ta opice.. V tom případě bez váhání než pes na mně skočí vpalte mu bez slitování kulku mezi oči….
jester
26. 08. 2003
Dát tip
jak jsi to vubec jeste objevila??_) Dik.-)

Hester
26. 08. 2003
Dát tip
Byla jsem s tebou srovnávaná :-) tak jsem se musela kouknout.

Hester
25. 08. 2003
Dát tip
:-))*

Bernadeta
11. 09. 2002
Dát tip
Huči Kuči :-)*

Mahoney
10. 09. 2000
Dát tip
TíííP :-))))

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
no, jde to... ;-))))))

jester
04. 09. 2000
Dát tip
jen aby to neodeslo..(

Takovýdle fousy!

Stínovlas
01. 09. 2000
Dát tip
Celkem dobře jsi ten vtip zveršoval. :o) První dva odstavce se Ti ale moc nepovedly - co se týká veršování.

Wolfling
01. 09. 2000
Dát tip
Tak tohle je dle mého názoru naprosto perfektní.

Vandalka
01. 09. 2000
Dát tip
Super! Ale chudák pitbul... Že radši spadne ta gorila? :-)

invisible
01. 09. 2000
Dát tip
tohle je dost veselá věc forma nic moc ale pořádek je pro blbce bude pokračování ?

jester
01. 09. 2000
Dát tip
Dik za libeni a jestli pobavilo, tim lepe..pokracovani rymovanych vtipku asi bude.. i kdyz nektere napady nebudou originalni, jako asi i tenhle..)

Valerie
01. 09. 2000
Dát tip
Super

jester
01. 09. 2000
Dát tip
dik.. i za tu gorilu.. ))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru